Hyunjin měl co dělat aby nepropadl panice. Jediné co ho uklidňovalo bylo to že ho Jeongin nepoznal. "moc mě těší" řekl teď už s upřímným úsměvem Hyunjin a vydechl přebytečný vzduch z plic. "nápodobně" usmál se stejně upřímně Jeongin.
Chvíli bylo ticho. Hyunjin koukal do země a špičkou boty dělal na zemi kroužky. Jeongin si ho prohlížel. Od hlavy až k patě. Každý detail staršího. Od jeho havraních vlasů až po špičku boty, kterou právě odkopával kamínek.
Felix si toho samozřejmě nemohl nevšimnout. Nevěděl jak si má Jeonginův pohled na Hyunjina vyložit. Jediné čím si byl ale opravdu jistý bylo že to nebylo nic negativního. "ehm" odkašlal si světlovlasý a tím upoutal pozornost obou chlapců.
"nechceš odvést domů? Zrovna s Jeonginem odjíždíme" zeptal se mile Felix a tím se snažil ukončit to trapné ticho. "moc rád" usmál se Hyunjin celkem unaveně. Vůbec se mu pěšky nechtělo, i když to měl kousek.
Společně se tedy vydali k autu. Jeongin se automaticky posadil dozadu. Hyunjin ani Felix prvně nechápal proč, ale mladší to odůvodnil tím že je černovlasý starší. Tím ukončil celou debatu o tom proč udělal tak jak udělal.
Po nějaké chvíli vyjeli z parkoviště a mířili k nejstaršímu domů. Hned na první křižovatce ale zastavili. Kolona. Jeongin využil situace. Poposedl si doprostřed zadních sedadel a naklonil se mezi dvě přední. Upoutal tím pozornost řidiče a spolujezdce.
"odkud se znáte?" zeptal se s nevinným úsměvem. Hyunjinovi zamrzl úsměv na tváři a nenápadně očima uhnul k Felixovi. Blondýn ale věděl že se na něco takového bude Jeongin ptát a tak už vymyslel pár alternativních odpovědí.
"chodíme spolu tancovat" řekl Felix s úsměvem a pomalu se rozjel spolu s posunující se kolonou, než znovu zastavil před zastavujícím autem před ním. "tancuješ dlouho?" obrátil svou pozornost nejmladší na nejstaršího. "ani ne" řekl Hyunjin a usmál se. "ty máš nějaký koníček?" začal se naopak ptát Hyunjin, aby se vyhnul dalším otázkám od Jeongina.
"kreslím, ale není to nic moc" řekl tiše Jeongin a sklopil pohled na tmavou podlahu auta.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?