Chlapci nebyli v baru ani hodinu a Jeongin byl už v náladě. Trošku se motal a válel po barovém pultu. Felix byl tochu nervózní. Jeongina ještě nikdy opilého neviděl. Původně mu nechtěl dovolit pít ani dneska, ale když už ho někam vzal chtěl aby si to pořádně užil. I s kocovinou.
Jisung obsluhoval zákazníky kterých tu dnes bylo celkem dost. Minho mu i přes to že nebyl zaměstnanec pomáhal. Mohl s ním být aspoň za barem. Díky tomu si neodpustil několikrát plesknout Jisunga přes zadek když procházel okolo. Jisung na to byl zvyklý. Minho to dělal úplně běžně. Občas si říkal jestli nemá na jeho zadek nějaký fetish nebo tak něco.
Na druhé straně Hyunjin pobaveně sledoval Jeongina a upíjel ze své skleničky tvrdého alkoholu. "Čemu se směješ?" vykřikl Jeongin opilým tónem a neohrabaně vstal ze židle. To ale neměl dělat. Převážil se a už padal k zemi.
Hyunjin byl ale rychlejší a za ruku si přitáhl Jeongina k sobě. Objal ho kolem pasu a usmál se. Jeongin se jen zasmál a obmotal ruce kolem Hyunjinova krku. Sklonil se tak, že se jejich rty skoro dotýkaly. "půjdeš se mnou tancovat?" zašeptal Jeongin s rudými tvářemi. Spíš než od studu byli červené kvůli alkoholu.
"to nevím" zasmál se nevinně Hyunjin a užíval si přítomnost toho druhého. Felix je docela překvapeně pozorval. Minho si všiml jeho pohledu a utěrkou mu zamával před obličejem. "co na ně tak zíráš?" zasmál se a upoutal pozornost mladšího. "nikdy jsem takhle Jeongina neviděl a nevím jestli chci" zasmál se Felix. "tak si dej tohle" řekl Jisung a postavil před Felixe celkem velký panák tvrdého alkoholu.
Felix se jen slabě usmál a najednou do sebe kopl obsah panáku. "Jdu si odskočit" oznámil a stratil se v davu.
Jeongin se na Hyunjina usmál a odtáhl se. Rukama mu prohrábl vlasy a nechal ruce tam kde zůstaly. "když ti dám pusu půjdeš?" zeptal se s nevinným úsměvem Jeongin a slabě Hyunjina zatahal za vlasy. "můžeš to zkusit" odpovědel s úsměvem Hyunjin a jednu svou ruku přesunul z Jeongnova pasu na jeho líčko.
Jeongin se jen ušklíbl a pomalu se nahnul ke rtům staršího. Hyunjin mu vyšel vstříc, ale na poslední chvíli Jeongin uhnul. Cvrknul Hyunjina do nosu a odtáhl se od něj. Pomalými kroky se od stršího vzdálil a zamířil mezi dav tančícých lidí.
____________________________
Já jsem strašná co? 😜❤️ Vždycky nevydám nic několik dní nebo týdnu a pak se tu zjevím jako přízrak 😂No každopádně všem co tenhle příběh pořád čtou a mají se mnou nervy moc děkuji ❤️❤️❤️
PS: příště se můžete těšit i na nějakou story že strany Felixe 😏❤️
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?