37

285 29 1
                                    

Když se Jeongin vrátil do školy s úsměvem byl jeho nejlepší kamarád docela překvapený. Byla to docela změna po těch několika týdnech co se Seungmin musel dívat na Jeonginův výraz a snášet jeho výkyvy nálad.

"můžu se zeptat co prolomilo tu tvojí něšťastnou náladu?" zeptal se Seungmin, když se Jeongin posadil vedle něj. "Felix mi všechno vysvětlil" řekl a usmál se. Seungmin se usmál nazpátek a praštil svého kamaráda do ramene. "za co to bylo?!" vykřikl Jeongin a promnul si bolavé místo. "preventivně"  Seungmin na svého kamaráda vyplázl jazyk a ve stejnou chvíli začalo zvonit, tudíž neměl Jeongin šanci se nějak obhájit. 

Během pár minut přišel do hodiny vyučující a třídní učitel. Všichni žáci se na pozdrav postavili a na pokyn učitele se zase posadili. "Dobrý den třído. Bohužel jsem vám přišel oznámit, že náš fotograf na focení ročníků onemocněl." začal třídní učitel. Třídou se ozval šum, několik nešťastných povzdechů a poznámek.

"díky bohu se nám podařilo sehnat někoho náhradního, tudíž focení proběhne zítra během vyučování. Vy jako končící ročník půjdete poslední vyučovací hodinu"

Flashback

Felix stál před Hyunjinovým domem a čekal než se jeho kamarád konečně dohrabe ke dveřím. Když už konečně otevřel zmateně se díval na svého blanďatého kamaráda s velkou černou taškou na rameni. "co tu děláš?" zeptal se zmateně. "taky tě rád vidím" zasmál se Felix a prošel kolem Hyunjina a vstoupil do domu.

Hyunjin nad tím jen zakroutil hlavou a zavřel vchodové dveře. Vešel do obýváku, kde na něj už čekal Felix sedící na gauči. Hyunjin se posadil vedle něj a čekal co bude dál.

"mám pro tebe práci" začal Felix. "pokračuj" naznačil Hyunjin rukou. Felix ukázal na černou tašku na zemi. "podívej se dovnitř" řekl a Hyunjin nechápavě rozepl zip u tašky. Vykouklo na něj několik kabelu a fotografické vybavení. "ty chceš aby jsem fotil?" zeptal se překvapeně, ale s úsměvem.

"uhodl jsi. Na škole kam chodí Jeongin je zítra focení, ale bohužel fotograf onemocněl a s chodou okolností se s tám chlapem znám. Řekl jsem mu že jsi fotograf, že to nafotíš" řekl jednoduše Felix. Za to z Hyunjina zářila radost.

"už jsem ti řekl že tě miluju?" zasmál se Hyunjin a radostně si prohlížel vybavení. "já to přece vím" řekl Felix jako nějaká nafintěná holka a pohodil svými imaginárními vlasy. Hned na to oba vybuchli smíchy.


"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat