Dva páry očí padly přímo na mě. Hezky jsem se usmál a uklonil se. "dobrý den" pozdravil jsem. Felixova mamka se zvedla z prostorného gauče a šla přímo k nám. "moc mě těší Hyunie. Jsem paní Lee. Felixova matka. Jsem tak ráda že tě můj syn přivedl" stiskla mi ruce a usmála se na mě. Byla to velice milá a i přes drobné vrásky okolo očí, krásná žena.
"také mě těší. Jsem Felixův otec." řekl Felixův táta a potřásl mi rukou. "pojďte. Určitě máte hlad. Dáme si společně oběd." řekla paní Lee a všichni jsme se společně vydali do kuchyně. "Felixi dojdi pro svého bratra prosím. Je u sebe v pokoji" poprosila Felixe jeho mamka. Jak řekla tak Felix udělal.
"posaď se Hyunie" řekla paní Lee a já tak udělal. Během chvíle bylo na stole tolik jídla, že jsem si u něčeho nebyl ani jistý co to je. Felixovi rodiče se posadili každý na židli za jedním z konců stolu. Z chodby se ozýval smích.
Během chvíle byl ve dveřích Felix i s jeho bratrem. Otočil jsem se na ně a postavil se. "Hyunie tohle je můj brácha Jeongin. Jeongine tohle je Hyunie. Moje přítelkyně" představil nás Felix.
Nemohl jsem z něj spustit oči. "těší mě" řekl Jeongin příjemným hlasem a podal mi ruku. "t...taky mě těší" zakoktal jsem se. V duchu jsem si za to dal pár facek. Jeongin se na mě usmál a sedl si ke stolu.
Posadil jsem se zpátky na svoje místo a Felix vedle mě. Chvíli bylo ticho, které přerušila paní Lee. "tak se dejme do jídla" řekla a všichni jsme se s popřáním dobré chuti pustili do připravených dobrot.
"kolik ti je Hyunie? vypadáš mladě" zeptal se pan Lee. Paní Lee na něj hodila zamračený vyraz. "je neslušné se takhle ptát" řekla a nevěřícně na něj pokývala hlavou. "to je v pořádku. Můžete se ptát na všechno." řekl jsem. "je mi 19" usmál jsem se.
"jsi mlaďounká" usmála se paní Lee. "na jakou chodíš školu? Nikdy jsem tě tady poblíž neviděl" řekl Jeongin mým směrem. "mám domácí školu" řekl jsem. V lhaní jsem zřejmě dobrý.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?