45

259 22 11
                                    

Felix chvíli bloudil po baru, ale toalety nemohl najít. Neměl tušení co v tom panáku co mu Jisung dal bylo, ale působilo to sakra rychle. Párkrát klopýtl a nakonec do někoho strčil. "omlouvám se..." vykřikl do hluku baru blondýn na neznámého muže.

Muž se otočil a povytáhl obočí. "nic se neděje. Potřebuješ něco?" zeptal se neznámý a na Felixe se usmál. Felix si ho prohlédl od hlavy až patě. Černé sčesané vlasy, bílá napůl rozepnutá košile a černé kalhoty. Všecho oblečení bylo na muži tak upnuté, že mu šel vidět snad každý sval na těle.

Felix se v duchu propleskl a kdyby se nehlídal možná by začal slintat. Rychle zatřepal hlavou. "popravdě hledám toalety" začevenal se a jeho spšičky bot mu najednou přišli nehorázně zajímavé. "támhle na druhé straně" ukázal daným směrem muž. 

Felix poděkoval a udělal pár kroků dopředu. Nohy se mu ale motaly. Jeden z kotníku se mu podlomil a on padal k zemi, na které také skončil. Frustrovaně si povzdech a slíbil si, že jen co se dostane z tohohle davu něco Jisungovi udělá.

Než se stihl však sám postavil, obmotala se mu kolem pasu silná paže a vytáhla ho na nohy. "co to-?" řekl si pro sebe Felix. "nebumbal jsi trošku?" zasmál se ten stejný muž, do kterého Felix strčil. Teď si však Felixe tisk k sobě. 

"kamarád do mě něco nalil" vysvětlil Felix. Bylo mu trapně. Na druhou stranu by ale lhal, kdyby řekl že mu přítomnost toho muže vadí. "pojď" zasmál se muž a pomohl Felixovi se dostat až na toalety. 

Počkal na chlapce venku a opřel se o zeď. Když Felix vyšel, tak ho muž chytl za ruku a přitáhl si ho k sobě. Ruce mu položil na boky a Felix se dlaněmi opřel o jeho hruď. "tvoje jméno?" zeptal se překvapeného chlapce. "F-Felix" zakoktal se blondýn. " Changbin" představil se i druhý z dvojice. 

____________________

Tak a máme tu i něco ze strany Felixe 😏❤️ Přemýšlím že bych napsala i jeho část příběhu, ale nevím jestli to napsat sem až skončí Hyunjinova a Jeonginova část, nebo to napsat jako samostatný příběh. 🤔

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat