Během půl hodiny se domem rozezněl zvonek. Vstal jsem z postele a běžel dolů. Doběhl jsem ke dveřím a otevřel. Za dveřmi stál usmívající se Felix. "ahoj. Tak jak se těšíš na to se stát mojí novou přítelkyní?" zasmál se a prošel kolem mě.
"taky tě rád vidím" zasmál jsem se společně s ním, popadl ho za zápěstí a táhl ho k sobě do pokoje. "počkej. Chtěl jsem pozdravit tvého bráchu" řekl zmateně Felix. "nemáme čas" řekl jsem a táhl ho vesele dál.
V pokoji jsem za námi zavřel dveře a posadil se na postel. Poklepal jsem na místo vedle sebe a jak už jsem naznačil, Felix se posadil vedle mě. "takže jaké máš představy?" zeptal jsem se a zapřel se o ruce za zády o matraci postele "ohledně čeho?" pozvedl jedno obočí Felix. "ohledně tvé přítelkyně. Jaká by měla být? co si mám vzít na sebe a tak" zasmál jsem se. "ale pozor šaty a sukně nenosím" dodal jsem a došel k velké skříni naproti mé posteli.
Otevřel jsem jí dokořán a Felix k ní pomalu dohopkal "vybírej" řekl jsem a pokýval hlavou na poměrně dost kousků dámského oblečení, které se nacházelo uvnitř "myslím že si všechno můžeš vymyslet sám. Je mi to celkem jedno, hlavně že mě nechají dál tancovat" řekl se smutným úsměvem během toho co se prohraboval v oblečení. "dobře"
Na chvíli bylo ticho, než Felix vyndal dva kousky oblečení. Černé kalhoty s vysokým pasem, látkovým páskem a pastelově modré tričko s dlouhým rukávem. "tohle bude nejlepší" řekl a podal mi zvolené oblečení.
Oblečení jsem si přebral a odešel do koupelny, kde jsem se převlek a nasadil si paruku. Nalíčil jsem se a vrátil se do pokoje. Dramaticky jsem si stoupl mezi dveře a zapózoval.
"tak jak se ti líbí tvoje přítelkyně?"
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?