"podle toho co jsi mi o něm říkal můžu lehce soudit že se mu na sto procent líbíš" zasmál se Seungmin. "zkusil jsi se ho zeptat jestli někoho má?" nahodil další otázku starší. Mladší jen záporně pokýval hlavou.
"v tom případě tu neseď jako hromádka neštěstí a koukej se ho zeptat" řekl vážně Seungmin a čekal co z jeho mladšího kamaráda vypadne teď. Jeongin chvíli přemýšlel. Když se Hyunjina zeptá jestli někoho má prozradí se hned. Když mu to neřekne nic se nestane a bude se trápit dál.
"radši ho možná pozvu ven" řekl mladší a vytáhl z kapsy telefon. Než však začal psát zprávu zjistil že nemá na staršího žádný kontakt. Jeho naděje se rázem rozplynula. Když už chtěl mobil zase schovat přišla mu zpráva. Jeongin znovu odemkl telefon a zjistil že mu píše Felix.
FELIX <3
Ahoj bráško. Dneska se pro tebe nebudu most stavit do školy, takže jsem se domluvil s Hyunjinem že tě vyzvedne a domů tě aspoň doprovodí. Doufám že to neva <3 jo a dal jsem mu tvoje číslo :*
Jeongin zůstal vykuleně zírat na displej telefonu. "co je?" strčil do něj loktem Seungmin. Jeongin mu podal telefon a starší začal luštit obsah zprávy. "Aspoň ho konečně uvidím" zasmál se Seungmin a vrátil mladšímu zpátky jeho telefon.
V tu stejnou chvíli se rozezněl zvonek, který značil začátek hodiny. Oba chlapci se tedy připravili na příchod učitele a dnešní vyučování.
Time skip
Jeonginovi přišla ke konci poslední hodiny zpráva od Hyunjina. Stálo v ní, že na něj počká v prostorách školy. Jeongin byl nervózní. Nebyl si úplně jistý tím že někdo uvidí že ho vyzvedává někdo jiný než Felix. Za to že je z bohaté rodiny ho přestali šikanovat teprve nedávno. Jeongin to ale nikomu neřekl. Nechtěl nikam přestupovat nebo mít dokonce domácí školu. Je rád že má aspoň Seungmina, který o tom ale taktéž neví. Nechce dělat ostatním starosti.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?