3

448 27 0
                                    


Pomalými kroky jsem k němu došel. "Co si dáš?" Zeptal jsem se, ale odpovědi se mi nedostalo. Vypadal jakoby někoho hledal. Poklepal jsem mu na rameno a tím si získal jeho pozornost. "co? omlouvám se. Říkala jsi něco?" promluvil na mě hlubokým hlasem.

 "ptala jsem se co si dáš?" zopakoval jsem se smíchem. "jo tohle. Podle mé situace to hodnotím tak na pivo" řekl a smutně se usmál.  "a osmnáct už ti bylo? Promiň vypadáš mladě " zasmál jsem se nervozně. Jen se zasmál a z kapsy vyndal občanku, kterou mi následně podal.

Podíval jsem se prvně na jméno a potom na datum.Dvacet "děkuju Felixi" zasmál jsem se a občanku mu vrátil. "jsi cizinec?" zeptal jsem se ze zvědavosti. "jsem z Austrálie" usmál se. "a tvoje jméno je?" zeptal se na oplátku zase on. "Hyunie" řekl jsem a odešel pro jeho pivo.

"co jsi myslel tím 'podle mé situace' stalo se něco?" zeptal jsem se, když jsem se vrátil s jeho pivem a položil ho pře něj. "myslím že tobě to můžu říct" řekl Felix a já napnul uši.

"včera jsem se trošku pohádal s rodiči. Jsem tanečník. Od mala miluju tanec. Tancuji zatím jen na ulicích ale nevadí mi to. Občas si vydělám dost peněz. Moji rodiče mi řekli že mě nic jiného než tanec nezajímá a že normální kluci v mém věku už mají holku. Řekli mi že pokud si časem někoho nenajdu, zakážou mi chodit do tanečního studia a já blbec jsem jim vzteky řekl že někoho mám" dopověděl a upil si ze své sklenice. 

"a máš?" zeptal jsem se. Jen záporně zakýval hlavou. "a co budeš dělat?" bylo mi ho líto. Moc dobře vím jaké to je, když ti rodiče seberou tvojí největší vášeň.  "napadlo mě, že bych zkusil přemluvit nějakou dívku, aby hrála že se mnou chodí, ale pochybuju že by bylo lehké takovou najít. Nic proti samozřejmě " zasmál se na konci věty a já přikývl na to že úplně chápu co myslí.

"mohla bych ti pomoct, ale je v tom malý háček" usmál jsem se smutně na Felixe. "jaký? udělám cokoli!" on se naopak úplně rozzářil. "když počkáš až mi skončí směna tak ti to řeknu, pokud umíš teda udržet tajemství" "budu mlčet jako hrob"


"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat