Na obou chlapcích byla znát značná únava. Fotili celý den a bez přestávky. Ředitel trval na tom, že to musí nafotit do konce vyučování. S velkým počtem tříd ale nebylo možné si pauzu vůbec udělat. Představovaní se každé třídě zvlášť a vysvětlovaní toho co má každý dělat bylo také dost namáhavé.
"vy jste poslední?" zeptal se Hyunjin odcházející se třídy. "ješte jedna třída" zavolalo mu na zpátek jednohlasně několik studentů. Hyunjin se protáhla a lehce se zaradoval. Už bude konec.
Poslední třída vstoupila dovnitř a oba chlapci se začali usmívat. Hyunjinovi ale úsměv hned odpadl, když viděl jak do místnoti vstupuje Jeongin pošťuchující se se svým kamarádem. Úplně zapomněl že tu Jeongin je.
Hyunjin zatřásl hlavou a nahlas si odkašla aby upoutal pozornost všechn studentů. "dobré odpoledne studenti. Jmenuju se Hwang Hyunjin jsem váš dnešný fotograf. Tohle je můj asistent Felix" poředstavil Hyunjin oba chlapce všiml si jak sebou Jeongin škubl, když si jich konečně všiml.
Hyunjin si srovnal studenty tak jak potřeboval a začal fotit. Několikrát si pár studentů přeházel, ale jinak šlo všechno v pořádku. Skupinek moc nebylo, takže měli brzy hotovo.
"takže třído můžete si dojít do třídy pro věci a můžete jít domů" oznámil učitel třídě a většina studentů se dala na odchod. Pan ředitel oboum chlapcům poděkoval a místnost se začala vyprazdňovat.
Než ale Hyunjin stihl Felixe zaúkolovat někam mu utekl. Felix si na chodbě doběhl Jeongina a Seungmina. "hele brzdi bráško. Tomuhle neutečeš. Koukej se vrátit" řekl Felix a ukázal zpátky na starou tělocvičnu. "My spolu dojdeme pro vaše věci viď?" otočil se na Seungmina a chytl ho jednou rukou okolo ramen. On vypadal ale zmateně. Felix si povzdechl a odtáhl Seungmina pryč. "potřebujou si promluvit" vysvětli Felix a nechal se vést do třídy.
Jeonginovi nezbylo nic jiného než se vrátit do tělocvičny.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?