"tak to je mazec" řekl se smíchem, rukama si zakryl ústa a zaklonil se na židli. "Tak tuhle reakci jsem nečekal" zasmál jsem se sním a hodil paruku na stůl.
"jak se teda jmenuješ?" zeptal se stále se smíchem a vstal ze židle. Došel ke mně a prohlédl si mou maličkost "Hyunjin" řekl jsem. "takže ti nebude vadit když mi pomůžeš?" zeptal se Felix. "Vůbec ne. Pokud ti teda nevadí že jsem kluk" řekl jsem a vyndal si z cestovky oblečení na převlečení. "vůbec ne. Bude to pro mě i příjemnější a navíc mám nového kamaráda"
"to je pravda "řekl jsem a začal se převlékat. "co si myslel tím že víš jaké to je když ti rodiče zakážou tvojí největší vášeň? Zažil jsi něco podobného? " zeptal se zvědavě Felix.
Oblečení které jsem si svlékl jsem schoval do cestovky a oblékl si poslední kousek oblečení, což byla moje koženka. "pojď ven. Řeknu ti to tam" řekl jsem a popadl cestovku. Společně jsme opustili mojí šatnu a já za námi zamkl. Klíč jsem uklidil zpět pod květináč a oba jsme odešli zadním vchodem. Byla už tma a jediný zdroj světla tady bylo oranžové světlo, které vytvářela pouliční lampa.
Položil jsem cestovku na zem a opřel se o cihlovou zeď. Sáhl jsem do kapsy a vytáhl krabičku cigarel a zapalovač. "kouříš?" zeptal se Felix překvapeně. "moc často ne" zasmál jsem se a jednu cigaretu jsem si vložil mezi rty. Škrtl jsem zapalovačem a zapálil konec cigarety. Potáhl jsem si a následně vydechl jedovatý kouř.
"tak kde bych začal..." začal jsem. "když jsem žil ještě s rodiči miloval jsem fotografování, moji rodiče mě v tom ale nikdy nepodporovali. Chtěl jsem jít na fotografickou školu, ale zakázali mi to. Nikoho můj názor u nás doma nezajímal, takže jsem nemohl nic dělat. Jediný kdo mě chápal byl můj starší bratr, ale ten už v té době s námi nežil. Donutili mě jít studovat podnikání a politiku. Školu jsem sice dodělal, ale hned potom jsem se odstěhoval. Nikdy jsem nechtěl dělat to co mě donutili, takže jsem se rozhodl dělat za barem. Přišel jsem sice o svůj sen, ale ne každému je přáno. Na jednu stranu jsem takhle ale spokojený."
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?