35

274 29 0
                                    

Felix se s Hyunjinem po dlouhém přemlouvání dohodl, že mu to řekne sám. Obhajoval to tím že to byl původně jeho nápad a oni si můžou promluvit později. Felix se na osudný den, kdy všechno Jeonginovi řekne připravoval celý týden. Problémem bylo, že se blížilo Jeonginovo zkouškové období, tudíž neměl skoro nikdy čas.

Felix řekl Jeonginovi že ho vyzvedne ve škole a potom si spolu doma promluví. Jak řekl tak udělal. Po Jeonginově vyučování spolu odjeli domů, kde naštěstí nebyl ani jeden z jejich rodičů. Felix poslal Jeongina do jeho pokoje a mezitím v kuchyni uvařil dva hrnečky kávy.Několik minut zůstal stát v kuchyni a snažil se přemluvit k odchodu za Jeonginem.

Když už se konečně přemluvil, vzal oba hrnečky a vyrazil za jeho mladším bratrem. Když byl v pokoji oba hrnečky položil na noční stolek a posadil se na proti Jeonginovi. Oba byli nervózní a ani jeden z nich se neměl k řeči.

"Felixi chtěl jsi mi něc-" "jde o Hyunjina" skočil starší Jeonginovi do řeči. "než začnu, chci aby jsi věděl že za to můžu já a nemáš jediný důvod být na Hyunjina našvaný" obhájil pro začátek Felix svého kamaráda. Jeongin jen slabě kývl na souhlas, ale dál už nic neříkal.

"dobře... Hlavní podstatou je že Hyunie vůbec neexistuje" začal Felix. "nechápu..." řekl zmateně Jeongin. "Hyunie je vlastě ve skutečnosti Hyunjin" řekl Felix opatrně a Jeonginovi přeběhl po obličeji zmatený výraz. "počkej...ty mi chceš říct že celou tu dobu..." Jeongin nedokončil ani větu a Felix mu kývl na souhlas.

"ale proč?" zeptal se zmateně mladší z chlapců. "Hyunjin pracuje v baru jako žena. O tuhle práci stál opravdu hodně, ale v té době kdy jí chtěl brali jen ženy a tak se podle toho zařídil" vysvětlil Felix. Mladší ale pořád nechápal co s tím má společného Felix.

"a co to má společného s tebou?" Jenogin byl stále zmatený. "rodiče mi řekli že pokud si nenajdu přítelkyni, tak se  můžu s tancováním rozloučit. Já si přítelkyni hledat nechci a Hyunjin se mi nabídl že mi pomůže. Tehdy jsem se dozvěděl že je Hyunjin vlastně kluk...potom jsem ho vzal sem a tady tě Hyunjin viděl poprvé. Když jsme odjížděli zjistil jsem že se mu líbíš a pak už to šlo od desíti k pěti... pamatuješ si jak jsi se s ním srazil ve dveřích v baru? Měli jsme odejít dříve, protože mu zrovna končila směna a nechtěl jsem aby šel jako žena až domů... Ty jsi si tam ale nechal telefon a tam jsi ho naopak poprvé viděl ty" 

"o tom že se kvůli tobě Hyunjin popral ve škole a to co se stalo potom mi řekl a chápu že tě to muselo naštvat, ale Hyunjin se snažil jen chránit mě. Nechtěl ti to říct, protože se bál, že na mě budeš naštvaný nebo něco horšího. Má tě rád Jeongine. Chci aby jsi si to pamatoval" 

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat