Hyunjin zůstal v místosti úplně sám. Začal tedy všechno uklízet, než se Felix uráčí vrátit. Když za sebou uslyšel kroky otočil se a chtěl na Felixe spustit přednášku o tom, že se nemůže takhle ztratit, ale jen co uviděl kdo to za ním ve skutečnosti jde nechal ústa otevřená v němotě.
Jeongin si tak metr od Hyunjina složil ruce na hrudi. "ahoj" pozdravil úplně klidným tónem. Za to Hyunjin se chtěl momentálně propadnout někam do země a už se nikdy nevyhrabat.
"ahoj" pozdravil tiše nazpátek a sledoval svoje špičky bot. "podívej se na mě Hyunjine" řekl mladší z dvojice. Hyunjin, ač nechtěl, odvrátil pohled od země.
"proč jste mi to neřekli? pochopil bych to" začal Jeongin a svěsil ruce podél těla. "nevím. Felix nechtěl a upřímně nikdo nemohl vědět že by jsi to pochopil. To že jsem hrál Felixovi přítelkyni je jedna věc, ale že pracuju jako žena, to už je na uváženou"
V to měl Hyunjin pravdu. To musel Jeongin uznat. "a nikdo nemohl vědět že se mi začneš líbit" řekl Hyunjin a smutně se usmál. Jeongin se jen uchechtl a popošel k Hyunjinovi dostatečně blízko, aby je od sebe dělilo jen pár centimetů.
"teď nevím jestli mám chuť tě praštit nebo ti dát pusu" zašeptal Jeongin a hluboce se staršímu zadíval do očí. "to záleží na tobě" zašeptal nazpátek s úsměvem Hyunjin . Jeongin ale moc dobře věděl co udělá.
Popošel ješte kousek blíže a pomalu se blížil svými rty k těm staršího. Byli od sebe jen pár milimetrů, když se z chodby ozval Felixův a Seungminův hlas. Hyunjin se chtěl odtáhnout, ale Jeongin si stál za tím, že tenhle polibek už si zkazit nebo vzít nenechá.
Přitáhl si Hyunjina zpátky a konečně spojil jejich rty. Straší byl chvíli trochu překvapený, ale hned na to se do polibku zapojil. Svoji dlaň položil na Jeonginův krk a jejich polibek prohloubil.
To už je ale ze dveří místnosti pozorovali dva usmívajíci a možná i trochu překvapení chlapci.
_______________________________
❤️
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?