18

301 25 0
                                    

Minho teď stál opřený o zeď a o něj byl opřený Jisung. Starší měl okolo Jisunga obmotané ruce a špičkou nosu lechtal Jisunga na uchu a ve vlasech.

Po pár minutách čekání na malém parkovišti v okolí baru zaparkoval Felix a společně s Jeonginem se vydali k baru. Felix hledal Jisunga ale nikde ho neviděl. "není to tamhle ten kluk?" ukázal Jeongin a Felix se podíval směrem kterým ukazoval jeho mladší bratr. Byl to on. Odpovídal Hyunjinově popisu.

"tak jdeme" řekl Felix a společně šli k Jisngovi, který si jich už všiml také. "ahoj. Ty jsi Jisung že ano? Já jsem Felix a tohle je Jeongin" pozdravil Felix a představil se. Jisung se postavil normálně a usmál se. "ano jsem. Těší mě. Tohle je Minho. Můj přítel" představil Jisung i Minha.

"moc nás těší" řekl Felix. Jeongin byl nenápadně schovaný za Felixem. Trošku se styděl. Nikdy v baru nebyl a hlavně jeho jediný kamarád je Seungmin, takže ani neměl s kým jít. "tak pojďte dovnitř" řekl Jisung a všichni vešli dovnitř.

JEONGIN POV.

Byl jsem nervózní. Všude bylo hodně lidí. Hudba hrála tak nahlas, že byla slyšet až ven. Chytl jsem se Felixe kolem paže a držel se u něj dostatečně blízko. Z dálky jsem za barem viděl Hyunie jak utírá plochu baru a obsluhuje zákazníky.

Společně jsme všichni došli až k baru, který Jisung obešel a začal Hyunie pomáhat. Felix se s Hyunie pozdravil objetím a já stál sám mezi tím vším. Minho si sedl na barovou stoličku vedle mě, naproti Jisungovi. Já se posadil hned vedle.

"co si dáte?" zeptala se Hyunie mě a Felixe. Jisung měl oči jen pro Minha a ostatně obsluhoval druhou stranu baru. "já si dám jen džus" řekl jsem tiše a očima jsem těkal okolo sebe. "nemusíš byt nervózní" řekla mi Hyunie a usmála se. "kdyby něco Felix tě ochrání, že ano brouku?" zeptala se hrdě mého bratra. "to víš že ano." řekl Felix a pohladil mě po vlasech.

Stydlivě jsem se usmál a sklopil hlavu. Aspoň trošku se mi ulevilo.

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat