13

326 27 2
                                    

Po jídle jsem pomohl Paní Lee uklidit i přes to že mi pořád opakovala že to není nutné. Následně jsme strávili několik hodin v obýváku u čaje. Povídali jsme si o mně. O mně a Felixovi a různých věcech.

Během celého našeho rozhovoru jsem několikrát očima těkl na Jeongina. 

Pomalu se začalo stmívat. "už bych měla jít domů" řekl jsem a podíval se na hodiny, které ukazovaly přesně sedm hodin. "přece nepůjdeš takhle pozdě večer sama. Zůstaň tu přes noc" nabídla mi paní Lee."bohužel budu muset odmítnout. Včera za mnou přijel po dlouhé době můj bratr a ráda bych s ním strávila nějaký čas" teď jsem popravdě ani nelhal. Snad poprvé za tu dobu co tu jsem...

"tak Felix tě hodí domu. Že ano drahoušku?" obrátila se paní Lee na Felixe. "Samozřejmě" řekl Felix a postavil se. S Felixovými rodiči jsem se rozloučil a poděkoval za oběd a čaj.

"zlato běž za nimi potom zavřít bránu prosím" poprosila paní Lee Jeongina a tak jsme se všichni tři vydali k autu.

Já a Felix jsme nastoupili a popojeli k bráně, kde už stal Jeongin a otevíral bránu. Felix u ní zastavil a stáhl okénko. "za chvíli budu zpátky" řekl a Jeongin kývl na souhlas. "dobře. Měj se Hyunie a dobrou noc" rozloučil se i se mnou a usmál se. V životě jsem hezčí úsměv neviděl.

"dobrou noc i tobě" řekl jsem tiše a začervenal se. Radši jsem se schoval za svoje blond dlouhé vlasy a připoutal se. Konečně jsme vyjeli. Když jsme byli v dostatečné vzdálenosti sundal jsem si parku a konečně se posadil více pohodlně. Tiše jsem úlevou výdech.

"tobě se líbí" řekl do ticha Felix. Prudce jsem na něj stočil pohled " cože? Kdo? " zeptal jsem se blbě i přes to, že jsem věděl ke komu svoji otázku směřoval "Jeongin. Líbí se ti" zopakoval a nespouštěl oči že silnice. "blbost" řekl jsem a začal si hrát s prsty. Jak nenápadné Hyunjine. Opravdu.

"kecáš. Jde to na tobě vidět" konečně se na mě podíval a prstem mě dloubl do boku. Škubl jsem sebou a zasmál se.

"možná trošku"

____________________________________
Ani nevíte jakou mám radost že se vám kniha líbí a čtete ji 💛 Moc si toho vážím 🧡
Přeji vám hezký zbytek večera ❤️

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat