HYUNJIN POV.
Od rána jen a jen prší. Jediné co jsme s Chanem od rána dělali, bylo dát si snídani a koukat na televizi, ve které zrovna běžel už asi už třetí díl nějaké kriminálky. Během dopoledne jsme společně uvařili a snědli oběd. Hodně rychle jsem zapomněl jak dobře umí hyung vařit.
Po obědě následovala další etapa koukání na televizi a pojídání popcornu dokud nebyla venku tma. Povídali jsme si o všem možném. Došla řeč i na lásku. Chan mi prozradil že byl jednou zamilovaný. Prý tu osobu miloval vážně moc, ale osud jim nepřál být spolu a od té doby je sám.
Když přišla řada na mě bylo to horší. Chvíli si ze mě Chan utahoval že jsem tajně zamilovaný do Felixe, když mu hraju jeho přítelkyni. Když ale zjistil jak to popravdě vůbec všechno začalo přestal.
"takže to děláš pro Felixe, aby se mu nestalo to stejné co tobě?" zeptal se Chan, aby mu bylo jasno. Souhlasně jsem kývl a smutně se usmál. Chan se na mě dojatě usmál a přitáhl si mě do obětí. Vždycky mě objímal, když na mě byl hrdý.
V tu chvíli začal Chanovi zvonit telefon. Odtáhl se ode mě a natáhl se k malému stolku na kterém byl telefon položený. Podíval se na displej a jeho úsměv poklesl. Nechápal jsem. Chan zmáčkl zelené tlačítko a položil si telefon k uchu.
"Ahoj mami" v tu chvíli jsem pochopil co znamenal Chanův výraz. Frustrovaně jsem si rukama zajel do vlasů a lokty se opřel o kolena. Sklopil jsem hlavu a snažil se zůstat v klidu.
"ano jsem u něj" "už pár dní" "nejsem si jistý"
Ano. Ptala se na mě. Pokaždé když Chanovi volá ptá se na mě.
"Jinie?" pohladil mě po zádech Chan a tím upoutal mojí pozornost "nechceš si s ní promluvit?" zeptal se opatrně. Nevím jestli to byl záchvat vzteku nebo smutku, ale prudce jsem se zvedl a zakřičel přes celý dům. "ne nechci s ní mluvit! a už nikdy s ní nechci mluvit! jediné čeho byla kdy schopná bylo mi ublížit a poslat mi esemesku na vánoce!"
Rychlými kroky jsem odešel do chodby, kde jsem si nazul boty, oblékl si bundu, vzal peněženku a opustil dům.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?