19

304 24 0
                                    

"půjde si někdo zatancovat?" rozkřikl se z ničeho nic Minho. "já nemůžu lásko" usmál se na něj smutně Jisung. "já neumím tancovat " řekl jsem stydlivě. "ještě někdo má výmluvu?" Minho začal být otrávený. "já půjdu" vykřikl Felix. "teda pokud to nikomu nevadí" řekl už o něco tišeji a zasmál se.

"Hyunie?" otočil se na ní prosebně Minho. "jen běžte." usmála se a založila si ruce na hrudi. "lásko?" otočil se i na Jisunga. "když mi dáš pusu tak můžeš jít" řekl a s našpulenými rty se nahnul přes bar. Minho nečekal ani vteřinu a chytl Jisunga za obě tváře. Daroval mu dlouhý polibek, který se spíše podobal tomu dětskému, ale Jisung vypadal spokojeně.

Mihno vzal Felixe za zápěstí a rychlostí blesku ho táhl do davu lidí. Musel jsem se smát. Taky bych se chtěl umět někdy odvázat. Otočil jsem se na barové stoličce zpátky k baru a se smutným výrazem si upil ze své sklenice džusu.

"trápí tě něco?" zeptala se mě Hyunie. "To jsem tak průhledný? " smutně jsem se pousmál "Jsem tak moc ovlivněný rodiči, že se neumím ani bavit. Nikdy jsem nebyl na žádné akci, v baru, ani ve škole nemám skoro žádné přátele..." všechno jsem to řekl tak rychle, až jsem překvapil sám sebe.

"nevím jestli jsem správný člověk na to abych ti radila, sama mám v životě nepořádky, ale všechno bude lepší uvidíš." usmála se na mě povzbudivě a pohladila mě po vlasech. "asi máš pravdu. Až dodělám školu budu moct odejít a bude to lepší" usmál jsem se zpátky.

-Time skip-

Hyunjin pov.

"půjdeme?" zeptal se Felix Jeongina. Felix moc dobře věděl ze mi právě teď končí směna. Nechtěl aby jsem šel jako holka po ulici sám domu, takže mi řekl, že odejdou o trochu dříve než já. "dobře" přikývl tiše Jeongin. "tak se tu mějte" řekl Jeongin a společně s Felixem pomalu odešli.

"měli by jste to Jeonginovi říct. Určitě by to pochopil" řekl Jisung a chytl mě za rameno. "a riskovat? Nikdy. Už kvůli Jeonginovi" řekl jsem a sundal si zástěru. "kvůli Jeonginovi? tobě se Jeongin líbí že jo?" zasmál se Jisung. "líbí a právě proto mu to nemůžu říct" řekl jsem a odešel do šatny.



"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat