43

265 26 2
                                    

Zvonek u dveří Hyunjinovi oznámil, že jeho odvoz právě dorazil. Rychlým krokem došel do chodby, kde si obul boty, vzal klíče a peněženku. Nakonec si oblekl svoji koženou bundu a otevřel dveře. Za nimi stál Jeongin a usmíval se od ucha k uchu. Když ale Hyunjina uviděl, spadla mu brada až na zem. Hyunjin si toho všiml. Nevěděl jestli to byla od Jeongina kladná nebo záporná reakce.

" vypadám špatně? Já věděl že jsem si měl vzít něco jiného" začal se strachovat straší a otočil se zpátky ke vnitřku domu, že se půjde převléct. Jeonginova ruka si ho ale stáhla zpátky a tentkrát blízko k sobě, že se jejich obličeje ocitli jen pár milimetrů od sebe.

"vypadáš úžasně" usmál se Jeongin a Hyunjinovi tváře nabrali růžovou barvu. To bylo snad poprvé co je Hyunjin takhle začevenal. Jeongin si toho všiml a nevinně se zasmál. Vlepil staršímu pusu na líčko a utekl zpátky za Felixem do auta. 

Hyunjin stál chvíli překvapeně na místě a rukou si přejel po tváři. Tohle mu vrátím. Řekl si pro sebe Hyunjin a zamkl za sebou dveře. Uklidil klíče do kapsy a došel do auta. Posadil se na místo spolujezdce a pozdravil svého bloďatého kamaráda. 

"tak můžeme jet?" zeptal se Felix a na kladné pokývání hlavou jeho strašího kamaráda se rozjel směr bar. Cesta trvala kolem deseti minut. Doprava byla dnes zvláště příznivá k jejich plánu.

Když dojeli na plánované místo zaparkovali na volném parkovacím místě a vystoupili z auta. Jeongin oběhl auto a chytl Hyunjina za ruku. Jeonginovi bylo jasné, že je Hyunjin stále na pochybách, takže chtěl aby se starší trochu uvolnil.

Felix se přidal k oboum chlapců a společně mířili směr bar.

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat