46

263 23 0
                                    

Hyunjin se tedy zvedl z barové stoličky a začal se proplétat mezi lidmi.  Než se ale k Jeonginovi stihl dostat, někdo si ho přitáhl sobě a namáčkl se na něj. Hyunjin prudce otočil hlavu. Byl to někdo koho tu viděl celkem často. 

Když měl směnu, tenhle muž po něm několikrát chtěl číslo, nebo se ho snažil různě nalákat do postele. Hyunjin ho samozřejmě vždycky slušně odmítl. Vypadal sice jako žena, ale pravda byla jiná.

Tenhle chlap se tady v baru snažil každý den svést někoho jiného. Jak muže tak ženy. Hyunjin tudíž nebyl vůbec překvapený, že to na něj zkouší. Nikdy ho tady nikdo jako muže neviděl.

"jsem tu s přítelem" řekl s ledovým klidem Hyunjin a snažil se sundal mužovi ruce z boků. "To nevadí" zamumlal muž za ním a olízl Hyunjinovi krk. Hyunjin sebou škubl a chtěl se začít bránit ale někdo ho předběhl.

"ty hajzle! co mi šaháš na přítele!" zakřičel Jeongin a děsně se u toho mračil. Hyunjin se usmál a natěšeně čekal co bude dál. Muž mu ale obmotal jednu ruku kolem pasu a natiskl si ho blíže.  "a co by jsi mi mohl asi tak udělat?" zasmál se pohrdavě muž. Jeongin i přes to že byl opilý, na chvíli odpochodoval a pak se vrátil i s Minhem. Jeongin věděl že oproti takové hoře svalů nemá sám šanci.

Mihno tady občas odháněl přesně tenhle typ lidí. Když ho muž uviděl radši Hyunjina pustil. Nebylo by to poprvé co by ho Minho vynesl ven skoro v zubech. Jenogin přišel i Mihnem k nám a pořádně tomu chlapovi dupl na nohu. Muž s pár nadávkami odešel pryč.

"děkuju" usmál se Hyunjin na Minha, který jen pokýval hlavou. Jeongin popošel pár kroků a natisk se na Hyunjina, který si ho tisk k sobě. Minho jim popřál hezkou zábavu a odešel zpátky k baru.

______________________

Já jsem měsíc nevydala kapitolu? 😱 jejda...

Každopádně tentokrát za to nemohla moje lenost ale zkoušky, které jsem statečně zvládla na dvojku ❤️😏 Což ale neznamená že budu vydávat častěji, protože nás dělí čtyři části do konce...😳

Budu se ale snažit tenhle příběh dopsat do nejdřívě ❤️

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat