Druhý den ráno Felix Jeongina popoháněl, aby byli ve škole dříve. Důvod mu ale neřekl, takže po třemím pokusu zjistit o co jde to Jeongin vzdal. Felix v tichosti dovezl Jeongina do školy a hned zase odjel vyzvednout Hyunjina aby stihli připravit všechno na focení.
Když stál před Hyunjinovým domem párkrát zatroubil aby uvědomil svého kamaráda o své přítomnosti. Hyunjin vyběhl z jeho skromného domova, zamkl za sebou dveře a nastoupil k Felixovi do auta.
V autě panovalo ticho, než zastvili u semaforů. "myslíš že se mnou bude Jeongin mluvit?" zeptal se tiše Hyunjin a nepřestával sledovat silnici před nimi. "určitě" usmál se Felix a pohladil svého kamaráda po koleni. Hyunjin se jen slabě usmál a čekal než na semaforu padne zelená.
Když Felix zaparkoval před budovou školy, požádal několik studentů jestli by jim nepomohli nanosit věci z auta do místnosti kde se bude fotit. Studenti byli až překvapivě ochotní, takže společnými silami všechno odnosili do vnitřku budovi. Přesněji do staré tělocvičny, která sloužila přesně k těmto účelům. Na různé akce a focení. Byla k tomu také pomocí rekonstrukce přispůsobena.
Felixe s Hyunjinem přišel přivítat pan ředitel a vysvětlil jim jak bude všechno probíhat. Během další půl hodiny chlapci všechno připravovali a nastavovali. Okolo osmé hodiny se do místnosti nahrnuly rovnou čtyři třídy. Hyunjin se všem představil a Felixe představil jako svého asistenta. Pak už následovalo samotné focení.
Všechno pobíhalo hladce. Nejdříve se vyfotila třída jako celek a pak samostatné skupinky. Takhle to šlo s každou třídou. Několikrát za Hyunjinem přišlo několik děvčat a ptali se na jeho číslo. Hyunjin je ale vždy slušně odmítl.
Někdy v půlce dne Hyunjin fotil třídu do které patřila partička kluků se kterou se Hyunjin popral. Vypadali docela překvapěne, když zjistili že jim dělá fotografa zrovna on, ale nakonec odcházeli s tím se že Hyunjinovi omluvili a on to se smíchem hodil za hlavu.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?