Po tomhle incidentu dostal Felix s Hyunjinem od Jenogina přednášku o tom, že před ním už nikdy nic tajit nebudou. Oba chlapci nemohli, ani nechtěli, dělat nic jiného než souhlasit. Společně potom uklidili všechno vybavení zpátky do auta a vyrazili na oběd do restaurace nedaleko školy.Hyunjin s Felixem se během jídla seznamovali se Seungminem a vysvětlovali mu co se vlasně všechno stalo a proč.
"hele co budete dělat odpoledně?" zeptal se při odchodu z restaurace hromadně Felix. "musím do nemocnice" řekl s povdechem Seungmin a strčil si ruce do kapes. "proč do nemocnice?" zeptal se zděšeně a překvapeně Jeongin. "můj brácha se vyboural tak ho jdeme navštívit" vysvětli Seungmin. "to mě mrzí Minie" řekl smutně Jeongin a pohladil svého kamaráda po rameni. Seungmin se nad tím jen usmál a s tichém 'děkuju' zakončil debatu o jeho odpoledním plánu.
Hned na to mu přišla zpráva od jeho rodičů, aby dorazil domů. Všichni tři chlapci se se Seungminem rozloučili a za nedlouho jim zmizel z dohledu.
"napadlo mě že by jsme mohli zajít do baru kde pracuješ, teď už bez tajností samozřejmě" vysvětlil Felix důvod svého dotazu. "myslím že dneska má službu Jisung, takže můžeme" usmál se Hyunjin a přehodil ruku přes Jeonginova ramena. "půjdeš taky?" zeptal se mile nejmladšího.
Jeongin ale Hyunjina hled pleskl přes ruku. "to že teď už všechno vím neznamená že si můžeš něco takového dovolovat" řekl přísně, ale s úsměvem nejmladší. Hyunjin se jen zasmál se zvedl ruce v obraném gestu.
"tak tě vezmeme domů a večer se pro tebe stavíme?" zeptal se Felix a odemkl auto. "půjdu pěšky. Aspoň se projdu" odmítl nejstarší s úsměvem. "jak si přeješ. Tak v sedum jsme u tebe" odpověděl Felix a společně s Jeonginem se posadili do auta. Hyunjin oboum při odjezdu ještě lehce zamával a svoje kroky nasměroval k domovu.
Hyunjin využil svoji tak zvanou 'procházku' k přemýšlení. Byl moc rád že Jeonginvoi všechno řekli. Nebyl si ale úplně jistý, jetli mu to Jeongin doopravdy odpustil. Stále měl pochyby.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?