4

398 28 0
                                    

"Ahoj Hyunie" usmála se na mě Seunghee, která mě přišla vystřídat. Všichni zaměstnanci ví že jsem kluk. "Ahoj Seunghee" usmál jsem se na ní, odvázal si zástěru a podal jí ji. "děkuju" poděkovala "objednávky jsi mi napsala?" zeptala se zatím co si prohlížela co všechno udělat. "samozřejmě" řekl jsem a rozloučil se s ní. 

"Felixi" zavolal jsem na Felixe, abych odpoutal jeho pozornost od telefonu. "ano?" usmál se na mě. "pojď" řekl jsem. "a co to pivo?" zeptal se zmateně a ukázal na sklenici. "to je na mě" mrknul jsem na něj. Konečně se zvedl ze židle a pokračoval se mnou za bar. 

"tam můžu?" zeptal se nervózně. "se mnou ano a přeci jenom je to moje šatna" řekl jsem a táhl ho chodbičkou k železným dveřím. Odemkl jsem klíčkem schovaným pod květináčem vedle dveří a vtáhl ho dovnitř. Rozsvítil jsem.

"Posaď se tady na tu židli prosím" ukázal jsem mu rukou. Posadil se a já se posadil naproti němu "vážně umíš udržet tajemství?" zeptal jsem se znovu. Rychle zakýval hlavou. Bylo na něm vidět že je zvědavý a zároveň nervózní. Stejně jako já.

"dobře" oddechl jsem si a přejel si po stehnech tam a zpátky. "moc ráda ti pomůžu, protože vím jaké to je když ti rodiče vezmou to co je pro tebe nejvíce důležité, ale měl by jsi něco vědět" zastavil jsem se. "nejsem úplně to jak právě vypadám" nechápavě se na mě podíval. 

"nechápu..." řekl ještě více zmateně. Povzdechl jsem si a odešel ke stolku, kde jsem si vzal vlhčený ubrousek a setřel si make-up z tváře. Hluboce jsem se nadechl a vydechl. Pomalu jsem se otočil k Felixovi, který stále nechápal. 

Usmál jsem se a pomalu si sundal paruku i se síťkou. Z pod paruky vylezli moje černé rozcuchané vlasy, které jsem si projel rukou a podíval se na Felixe. 

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat