42

282 28 5
                                    

Doma Hyunjin strávil asi hodinu u skříně a v koupelně před zrcadlem. Nemohl si vybrat co si vzít na sebe. Chtěl vypadat hezky. Chtěl vypadat hezky pro Jeongina. Chtěl pro něj být dokonalý. Věděl že má Jeongin stále pochyby a proto mu chtěl dokázat že o něj doopravdy stojí

Jeho skříň obsahovala desítky druhů košilí a triček. Hyujin si ale nedokázal jednoduše vybrat. Několik kousků oblečení se válelo na podlaze a všude různě po pokoji. Nakonec ale Hyunjin zvolil jednoduchou bílou košili se vzorem draka, který se táhl přes hruď a levé rameno, až na záda. 

Vlasy úplně moc neřešil. Párkrát si je pročesal a nakonec lehce rozcuchal. Okolo krku si pověsil řetízek s plackou, který mu sahal do půlky hrudi. Na zápěstí stříbný náramek, do ucha si nasadil naušnici s křížkem a na prsty pár jednoduchých prstýnků.

Když už byl připravený zabloudil očima na hodiny. Jeongin s Felixem přijedou až za dvě hodiny, tudíž měl Hyunjin ješte spoustu času. Všechno oblečení sezbíral ze země a poskládal ho zpátky do skříně. Když byl hotov byl celkem překvapený kolik kusů oblečení má a jak dlouho mu trvalo ho uklidit zpátky do skříně.

Po úklidu se posadil na postel a z koženky, která se volně povalovala vedle něj vytáhl krabičku cigarel a zapalovač. Chvíli si tu věc co mu zkracovala život prohlížel. Měl by přestat. Už kvůli Jeonginovi. "tak naposled"řekl si nahlas a vytáhl jednu cigaretu. 

Přistoupil k oknu a otevřel ho do kořán. Lehký vítr začal ihned vanout do místosti. Hyunjin si vložil cigaretu mezi rty a zapálil její druhý konec. Popotáhl jedovatý plyn do plic a zase ho lehce vydechl. Lokty se opřel o parapet a pozorval prázdou ulici, která se pomalu zahalovala do tmy.

______________________________________________

Tak po nějaké době jsem zase tady ❤️chtěla bych se vám s něčím pochulubit a zároveň vám něco ukázat ❤️🤭 Strašně ráda kreslím. Posledních pár měsíců i na to že mám před zkouškami kreslím vážně hodně 🤔 Vždycky mi přišlo hezké když jsem u někoho viděla že má svoje vlastní charaktery, které může kreslit a dávat jim život 🥰 Takže jsem se asi před měsícem rozhodla že nakreslím já ty svoje a pustila se do práce. Věřte mi, není to nic lehkého a už vůbec si nemyslím že jsem na 100% dosáhla toho čeho jsem chtěla ale i přes to bych vás chtěla seznámit...

Seznamte se... ❤️

Ano vím nejsem žádný Picasso ale snažila jsem se ❤️ co si o nich myslíte? Pokud o nich chcete vědet něco více napíště mi to do komentářů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ano vím nejsem žádný Picasso ale snažila jsem se ❤️ co si o nich myslíte? Pokud o nich chcete vědet něco více napíště mi to do komentářů. Budu moc rádá když s vámi budu moc sdílet něco co mám rádá já❤️ 

PS: ještě malá poznámka. Vyvarujte se prosím kometářů typu 'to vypadá jako tamto' 'a tohle jako tamto'. V dnešní době už nemůžete být ve všem úplně originální. Moc jsem se snažila a byla bych rádá aby mi tu radost nikdo nepokazil ❤️ a né od nikoho jsem nic obkreslila a pokud najdete někde nějakou podobu tak se moc omlovám, ale jde čistě o náhodu ❤️ 

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat