Zvonek označující konec poslední vyučovací hodiny se rozezněl školou a studenti si začali balit věci. Jeongin ale nikam nechvátal. Hezky pomalu si všechny věci uklízel do batohu. To se ale jeho jedinému kamarádovi nelíbilo. "co se tak loudáš?" vykřikl do hluku třídy Seungmin na svého kamaráda a lehce ho špičkou boty kopl do holeně. "ty jsi nějaký nedočkavý" zamumlal si pro sebe mladší a uklidil poslední sešit do batohu, který následně zapnul.
"chci ho vidět. Jsem zvědavý jaký je a jak vypadá když o něm tak hezky básníš" zasmál se Seungmin a poskočil na místě. "nechceš ho pozvat někam ty? Myslím že by jsi to zvládl lépe než já..." prohodil Jeongin a přehodil si batoh přes rameno.
Seungmin se jen lehce zašklebil ale dál nic neříkal. Otočil se směr dveře ze třídy a pádil ven. Byli jedni z posledních kdo odcházel, kvůli tomu jak moc mladší zdržoval. Společně prošli dveřmi, ale hned se zase zastavili. Seungmin nemusel ani dlouho přemýšlet zda byl ten muž opřený o zeď hned naproti dveřím Hyunjin. Stačil mu k tomu Jeonginův pohled.
Jeongin si prohléhl Hyunjina od hlavy až k patě. Všichni studenti nosí uniformy, tudíž mezi ostatními svítil jako světluška. Jeho havraní vlasy byly jen tak pohozené. Jeho krk, zápěstí a prsty zdobilo několik kousků šperků. Červená košile a černé kalhoty obepnuty páskem mu nehorázně slušeli.
Hyunjin se odrazil od zdi a několika kroky se přiblížil ke dvěma studentům naproti němu. "ahoj Jeongine" usmál se na nejmladšího Hyunjin. Jeonginovi tváře zčervenali a staršímu odvětil jen slabé ahoj. "a ty jsi?" usmál se nejstarší z trojice na Seungmina. "já jsem Seungim. Jsem Jenonginův nejlepší kamarád a spolužák" představil se Seungmin a s nejstarším si podal ruku.
"moc mě těší" usmál se Hyunjin a prohlídl si mladšího. Byl tak roztomilý když se červenal. Hyunjin své myšlenky ale hned zase rychle zahnal.
________________________
Tak jak se máte? Určitě mi do komentářů napište jaký byl váš týden <3 Právě jsem si všimla, že se tenhle příběh umístil jako první v kategori HYUNIN a mám z toho neskutečnou radost <3 pomalu se blížíme ke 2K přečtení! Děkuju vám všem moc <3 Love u all <3
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?