Felixe probudili paprsky slunce, které mu přes řasy dopadali do kaštanových očí. Podrážděně zamručel a otevřel oči. První čeho si všiml. Nebyl u sebe doma. Celkem luxusní nábytek bílé barvy okolo něj to potvrzoval dostatečně. Pomalu se posadil a chytil se za hlavu. Bolest mu do hlavy střílela jako střep.
"už nikdy nebudu pít" řekl tu nejvíce profláklou větu, kterou mohl v jeho bolavé hlavě vymyslet. "to říka každý" ozval se vedle něho hluboký hlas. Felix sebou prudce škubl leknutím.
Nalevo od něj v křesle potaženém černou kůží seděl muž, který mu dělal celou noc společnost. Felix sklouzl pohledem níže a u mužových nohou ležel nádherný zlatý retrívr. Když s ním Felix navázal oční kontakt, pes se zvedl ze země a skočil za blondýnem do postele.
Felix chvíli váhal, když se mu ale pes uvelebil v klíně odváži se ho pohladit. "musíš se mu líbit. Tohle obyčejně nedělá" zasmál se černovlásek z křesla. Felix se na něj podíval a chvíli pátral v paměti jak se muž vlastně jmenuje.
"Changbin že?" zeptal se nejistě blondýn a doufal že si jméno zapamatoval dobře. Starší z dvojice se jen usmál a přikývl. Vstal ze svého místa v křesle a přistoupil k posteli. Posadil se hned naproti Felixovi.
"co se včera stalo?" zeptal se blondýn. Nemohl si na nic vzpomenout. Věděl akorát že se s Changbinem srazil v baru po cestě na toaletu. "nic si nepamatuješ?" zeptal se překvapeně starší a skřížil si ruce na hrudi. Felix jenom sklopil hlavu a s červenými tvářemi zakroutil hlavou v nesouhlas.
"docela škoda" tiše se uchechtl starší a lusknutím poslal psa pryč z postele, aby se mohl k mladšímu přisunout blíže. Felix zvedl pohled a snažil se zahnat všechny možné scénaře co se mu honili v hlavě. Doufal že starší jeho 'docela škoda' nějak rozvede.
Straší vzal Felixovu tvrář do dlaně a přejel mu palcem po líčku. "až na tu líbačku v baru se nic nestalo" zasmál se a čekla na reakci blondýna, který se chtěl teď momentálně propadnou do země a už se nikdy nevyhrabat.
Changbina bavil pohled na vyplašeného Felixe. "dělám si legaci. Nic se nestalo. Akorát jsme spolu ještě chvíli pili a povídali si. Pak jsem tě vzal k sobě. Usnul si hned v autě" vysvětlil starší a crvnkl mladšího do nosu.
Felixovi se obrovsky ulevilo. Sice se ztrapnil, ale neudělal nějakou vetší blbost.
To ale nevěděl, že mu Changbin úplně tak neřekl pravdu...
______________________________
To je ale zase pokračování na někdy příště 🤫Tohle je poslední kapitola. Následovat bude ještě epilog a pak hurá na další knížku ❤️
Abych byla upřímná... jsem sama z téhle knížky celkem zklamaná. Nelíbí se mi jak jsem tenhle svůj nápad zpracovala a tuším že se to odráží i posledných kapitolách obecně 😞 snad se na mě moc nezlobíte...
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?