"naše lady je tady" zasmál se Minho z barové stoličky. "taky tě moc ráda vidím Minho" nasadil jsem svůj dívčí tón a párkrát zamrkal. " tak já jdu" zasmál se Jisung a podal mi zástěru. "mějte se hezky" usmál jsem se a pozoroval jak šťastný pár odchází.
Z umyvadla jsem vzal hadr a utřel jsem svojí pracovní plochu a místa na baru, která na sobě nesla známky nějakého pití, který zákazník před odchodem stihl rozlít.
Párkrát za týden se mi stane že k baru přijde nějaký opilí chlap a snaží se mě úchylnýma řečičkama dostat do postele. Upřímně se ani nedivím, když vypadám takhle, ale myslím že ne každý by po zjištění toho že jsem kluk byl rád.
Z druhého konce baru na mě mávla mladá dvojice a já kývnutím naznačil že o nich vím. Položil jsem hadr zpět na svoje místo a pomalými kroky došel k mladému páru. "Co to bude?" usmál jsem se a zeptal se svým sladkým dívčím tónem. "já si dám pomerančový džus a přítel pivo děkuji" řekla mile slečna. Kývl jsem na souhlas a odešel pro jejich objednávku.
Za nějakou chvíli jsem jim nesl jejich objednávku na zpět. "jeden džus a jedno pivo" zopakoval jsem objednávku a s jejich poděkováním a úsměvem jsem odešel. Dnes tu bylo poměrně málo lidí. Tím lépe pro mě. Aspoň nemusím tak běhat.
Během hodiny přišlo k baru pár lidí. Někteří platili. Další si šli pro další alkohol. Někteří pro nějaký drink nebo džus. Mezi nimi byla i slečna co se mě ptala k jakému kadeřníkovi chodím že mám tak krásné vlasy. Řekl jsem jí že se o ně jen dobře starám. Beru to jako plus k tomu, že moje paruka vypadá opravdu tak reálně.
Asi za hodinu mě bude střídat další zaměstnanec. Dnes to jde rychle. Uklidil jsem všechny prázdné sklenice z baru a odnesl je k umyvadlu, kde jsem je všechny umyl a nechal okapat.
Periferně jsem viděl jak si k baru sedl blond kluk asi ve stejném věku jako já a rozhlížel se po okolí baru.
_______________________
Ahojte <3 tak jak se vám nová fanfikce zatím líbí? Bohužel ji musím kvůli jistým okolnostem trošku přepsat, takže další kapitola bude asi příští týden. Jak se jinak máte? <3
Já se chytám na závěrečné zkoušky svého ročníku na střední škole, takže těm co si tím prochází také přeju hodně štěstí <3 těm ostatním samozřejmě také hodně štěstí ve studiu <3 pokud se chcete na něco zeptat nebo jen napsat hezký komentář budu moc ráda <3 zatím papa <3
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?