14

312 24 0
                                    

JEONGIN POV.

"tak jaká byla?" zakřičel přes celou třídu můj milovaný kamarád a spolužák Seungmin, když se posadil vedle mně do lavice. "kdo?" zeptal jsem se překvapeně. Probral mě z hlubokých myšlenek.

"holka tvého bráchy. V pátek jsi říkal že k vám má jít na oběd" zeptal se snad ještě více zvědavě a napjatě čekal co mu odpovím. "byla milá a moc hezká, ale něco mi na ní nesedí. Když jsem se jí na něco ptal tak se několikrát zakoktala a kolikrát se i červenala" řekl jsem a podepřel si bradu dlaní a upřeně zíral na židli před sebou.

"třeba jsi se jí líbil" zasmál se Seungmin a vyndal si z batohu potřebné pomůcky na hodinu matematiky. "blbost" řekl jsem a tím náš rozhovor na téma 'přítelkyně mého bratra' skončila. Začalo zvonit na hodinu.

-

Dnes vyučování skončilo celkem rychle. Ani jsem se nenadál a už jsme já a Seungmin společně odcházeli ze školy. Jako každý den jsem čekal až si mě vyzvedne buď někdo z mých rodičů nebo Felix. Mám to domů daleko a rodiče mi zakázali jezdit autobusem nebo chodit pěšky. 

Seungmin se mnou vždycky čekal než se někdo z rodiny objeví a pak šel sám domů. Má to odtud kousek na rozdíl ode mně. Během několika mála chvil na školní parkoviště přijelo mně dobře  známé auto a zastavilo přímo před námi.

"tak se měj Jeonginie" řekl Seungmin a rozcuchal mi vlasy. "ty taky" zasmál jsem se a nastoupil do auta. "ahoj Felixi" pozdravil jsem a připoutal se. "no ahoj školáku" zasmál se a rozcuchal mi vlasy snad ještě více než předtím Seungmin.

Vyjeli jsme z parkoviště a mířili domů. Během cesty bylo ticho. Příjemné ticho. Z rádia hrála příjemná RMB melodie a venku svítilo slunce. Málo kdy si s Felixem po cestě domů povídáme.

U domu jsme zaparkovali před bránou a vystoupili. "někam se chystáš?" zeptal jsem se, když jsem si dával tašku přes rameno. Obyčejně parkujeme za bránou, protože už nikam nepojedeme.

"chtěl jsem zajet za Hyunie do práce" usmál se na mě a šel k domu. Rychlým krokem jsem ho následoval. "naši nejsou doma?" zeptal jsem se, když Felix odemykal vchodové dveře. "jeli někam na pracovní pohovor. Vrátí se až pozítří." řekl a společně jsme vešli do domu.


"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat