"Felixi? Není náhodou Hyunjin příbuzný s Hyunie?" už vím koho mi tak připomíná. Všiml jsem si malého detailu. Hyunie má pod okem malé znamínko stejně jako Hyunjin. Celkově jsou jejich rysy dost podobné.
Když jsem se na Felixe znovu podíval přestal se usmívat. Spíše vypadal jakože přemýšlí. "myslím že je to jen shoda náhod" řekl po chvíli mlčení a opět se usmál. Nebyl to ale jeho typický úsměv. Něco mi tajil.
"ty mi lžeš?" zeptal jsem se opatrně a naklonil hlavu do strany. "proč bych to dělal?" začal se hned bránit "vypadá to tak" řekl jsem tiše. "a vůbec...proč se na Hyunjina tak vyptáváš?" zeptal se, opřel se loktem o opěradlo gauče a následně si o zatnutou pěst opřel tvář.
Nic jsem neřekl. "tobě se líbí?" rozzářil se a já na něj prudce stočil pohled. "blbost" popřel jsem jeho tvrzení a očima začal těkat všude možně po obýváku, jen aby jsem s ním nemusel navodit oční kontakt. "červenáš se" zasmál se a šťouchl do mě. Dlaněmi jsem si rychle zakryl uši. "to nic neznamená" dělal jsem uraženého. Felix se jen hlasitě uchechtl a pohladil mě po hlavě.
Moc dobře věděl že má pravdu a já ostatně taky, ale co jsem mohl dělat. Když jsem se na něj ale znovu podíval, jeho úsměv vypadal spíše smutně. "děje se něco?" zeptal jsem se. "jednou ti to stejně budu muset říct, ale teď ne" odpověděl s lehkým zasmáním a já se už dál neptal. Jen jsem souhlasně pokýval hlavou a vstal z gauče.
"půjdu se projít" oznámil jsem jako hotovou věc a odešel na chodbu. Na to aby jsem čekal na Felixovu odpověď jsem chtěl až moc vypadnout na vzduch. Obul jsem si boty, oblékl si bundu a vyšel z domů.
Byla už tma, takže jsem po cestě někam do neznáma nepotkal skoro nikoho. Prošel jsem několika ulicemi a okolo několik večerek. V té poslední jsem se zastavil a koupil si čokoládovou zmrzlinu. Ještě nebyla taková zima a měl jsem na ní chuť.
Vychutnával jsem si svoji zmrzlinu, když jsem se zastavil u odbočky do parku. 'To není špatný nápad' řekl jsem si v duchu a otočil svoje kroky směrem do hlubin parku.
_____________________
Asi vás moje nepravidelné publikování kapitol trochu štve co? XD No každopádně jsme přesně v půlce příběhu <3 Trochu mě mrzí že mi v komentářích nedáváte žádnou odezvu, ale díky počtu hlasů a přečtení hádám, že jste spokojení <3
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?