Chlapci spolu na lavičce strávili dobrou hodinu. Povídali si o všem možném a upřímně to oboum chlapcům pomohlo. Jeongin se dozvěděl spoustu z Hyunjiovi minulosti, ale straší si podstatné věci nechal pro sebe. Napříkald že pracuje v baru jako žena. Přesněji řečeno, že to on je Hyunie.
Jeongin se zase svěřil s tím, že by si chtěl někdy uspořádat výstavu jeho obrazů. Chtěl by si na ní ale vydělat sám a vše si zařídit sám. Bohužel ho rodiče nenechají jít ani na brigádu, takže tuhle možnost bude mít až na nich nebude závislý.
Společně následně opustili park a Hyunjin doprovodil Jeongina domů. Mladší si stál za tím že u nich starší může zůstat, protože je hodně pozdě ale Hyunjin se přesvědčit nenechal i když chtěl s Jeonginem zůstat déle.
Když si byl Hyunjin na sto procent jistý, že mladší zašel do domu, vydal se směr jeho vlastní obydlí, kde na něj čekal jeho vystrašený bratr.
Time skip/ Pohled třetí osoby
Jeongin byl od začátku týdne často duchem nepřítomen v době vyučování. Jeho kamarád Seungmin si ho za to pořád dobíral a provokoval ho. Než ale z Jeongina dostal co se vlastně děje zabralo mu to celé tři dny. Přesněji ve středu na odpoledne, když spolu šli ze školy.
Dnes je čtvrtek a Jeongin leží na lavici s myšlenkami někde úplně jinde a Seungmin ho bodá prstem do boku aby si získal pozornost mladšího.
"Ještě jednou do mě bodni a dostaneš židlí po hlavě!" rozkřikl se Jeongin na staršího a uraženě se položil zpátky na lavici. Seungmin se jen zasmál a pohladil mladšího po vlasech. "proč mu nenapíšeš?" zeptal se mile. Jeongin otočil hlavu na staršího a smutně se usmál. "nevím co" odpověděl jednoduše. "co kdyby jsi ho třeba pozval na rande?" řekl klidně Seungmin a se založenými rukami se opřel o pěradlo židle.
"ty jsi se zbláznil?!" vykřikl Jeongin a prudce se posadil. Když si uvědomil jak moc nahlas to bylo, rozhlédl se po třídě. Naštěstí byla přestávka a nikdo si ho nevšímal. "nemůžu ho pozvat na rande. Co když někoho má? Nebo se mu vůbec nelíbím?" řekl smutně Jeongin a tvář si schoval do dlaní.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?