Seungminovi začal najednou zvonit telefon. Hovor přijal a telefon si položil k uchu. Netrvalo dlouho a nahlas si povzdechl. Podíval se na svého nejlepšího kamaráda a přitom ukázal na telefon a východ ze školy. Jeongin pochopil a svému nejlepšímu zamával na rozloučenou. Nejstarší z trojice ho napodobil, ale to už byl Seungmin několik kroků od nich a zády k nim.
"tak asi taky půjdeme" usmál se Hyunjin na Jeongina a pobídl ho k odchodu. Mladší jen souhlasně pokýval hlavou a společně se vydali k východu.
"Yang Jeongine!" ozvalo se za nimi. Jenogin dělal že nic neslyší a pokračoval v cestě. "hej! Mluvím s tebou ty blbče!" ozvalo se znovu. Starší z dvojice se zastavil a otočil se. Jenogin ho ale chytl okolo paže a prosebně se na staršího podíval. Přesně tohle nechtěl aby se stalo. Zatáhl staršího za ruku a táhl ho pryč ze školy.
"ale ale...sehnal jsi si někoho dalšího do postele?" ozvalo se opět za nimi. To už si ale Hyunjin nenechal líbit. Vysmekl se Jeonginovi a prudce se otočil. Tohle nedopadne dobře. "pojďme pryč prosím" zaprosil Jeongin a snažil se staršího dostat pryč než bude pozdě, ale s Hyunjinem to ani nehnulo.
Před dvěma chlapci se zastavila skupinka čtyř lidí. "máte nějaký problém pánové?" zeptal se s ledovým klidem Hyunjin chlapců před ním. "takže už si náš buzík našel náhradu za toho blonďáka jo?" zasmál se posměšně jeden z nich. To s Hyunjinem cuklo.
"nevím kdo jste, ani co máte za problém ale doporučoval bych vám toho nechat" usmál se ledově Hyunjin. Jeonginovi to nějakým způsobem nahánělo strach. "myslíš si že se tě někdo bojí hezoune?" řekl jeden z nich a přistoupil k Hyunjinovi.
"Jeongine počkej před školou prosím" požádal Hyunjin mladšího a přitom se na něj usmál. Jeongin si nebyl úplně jistý jestli tu chce staršího nechat nebo ne. Úsměv staršího ho ale celkem uklidnil. Otočil se na patě a odešel pryč ze školy. Posadil se na schodiště kousek od vchodu a čekal co bude dál.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?