17

315 24 2
                                    

HYUNJIN POV.

"za chvíli tu bude Felix a Jeongin. Pamatuješ si co jsem ti řekl?" řekl jsem Jisungovi. "jsi Felixova přítelkyně a Jeongin nesmí vědět že jsi kluk" zopakoval v pozoru Jisung a protočil oči. Je mi jasné že ho tím otravuju, ale jsem nervózní jako pes. Jeongin se nesmí dovědět, že jsem kluk, jinak byla celá naše šance zachránit Felixův sen v háji. Kdo může vědět že by nic neřekl jejich rodičům.

"v kolik přijde Minho?" zeptal jsem se a v tu chvíli přišla Jisungovi zpráva. Vytáhl telefon z kapsy a odemkl ho. "za 5 minut je tady" usmál se do telefonu a já si zhluboka oddechl. "dobře" dlaněmi jsem si přejel po stehnech a hadrem začal utírat bar od rozlitých nápojů a drobečků. 

"půjdeš počkat tedy před vchod jak jsi mi slíbil?" zeptal jsem se a Jisung zasalutoval a postavil se do pozoru. "rozkaz madam" zasmál se a vydal se směr východ.

POHLED TŘETÍ OSOBY

Hned co Jisung vstoupil na chladnější vzduch všiml si fronty lidí po jeho levé straně, kteří čekali až se v baru uvolní místo a oni budou konečně moci dovnitř. Chodí sem spousty lidí. Každý se chce aspoň jednou podívat dovnitř. Je to proslulé místo.

Jisung se opřel o cihlovou černou zeď a čekal. Jak na svého milého, tak na Felixe a Jeongina. Během pár sekund se z úzké uličky vedle baru vynořila postava, která se na Jisunga smála už z dálky stejně jako on na ní.

Minho došel až k Jisungovi a kousek před ním se zastavil. Jisung si staršího prohlédl od hlavy až k patě a pohledem zastavil na rtech staršího, které zdobil černý kroužek. To byla jedna z moha věcí, kterou Jisung na Minhovi miloval. "ahoj" řekl tiše Minho a ušklíbl se. "ahoj lásko" pozdravil zpátky Jisung.

Chvíli se na sebe jen tak koukali. Minho si skousl spodní ret a tiše se radoval nad tím, že mladší patří jen a jen jemu. Jisung se odrazil od zdi a přiblížil se k Minhovi natolik, že byl jen kousek od jeho rtů. "na něco jsi zapomněl" řekl tiše. Nenechal staršího ani odpovědět a přivlastnil si jeho rty. Ty rty které tak miloval.

Minho se do polibku zasmál a chytl Jisunga kolem pasu. Několikrát Jisunga kousl do rtu a nakonec za něj zatáhl. "nezapomněl jsem. Chtěl jsem aby jsi si o to řekl sám" řekl Minho a spojil jejich čela k sobě.

_____________________________

Taaak a máme tu konečně nějaký ten 'moment'  ❤️😇 Jak se vám ff líbí? Já osobně si psaní po tak dlouhé době užívám 🧡 Doufám že jste zatím spokojení s tím jak se děj posouvá 💛



"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat