Z pohledu Justina:
Šel jsem si s Naomi pro ten drink. Byli to fajn a pěkně jsme si popovídali. Pak mi ale zazvonil mobil. Byla to Selena...
,,Promiň, musím si jít něco vyřešit...hned jsem zpět."vysvětlil jsem Naomi a ta se usmála a kývla.
Z pohledu Caitlin:
Sedla jsem si k baru. Vedle mě seděla jakási holka.
,,Ahoj."pozdravila mě.
,,Ehm....ahoj."
,,Nejsi ty náhodou Caitlin?"překvapila mě.
,,No...totiž jo, jsem. Proč se ptáš."
,,Víš, všude se o tobě píše," vysvětlila, ,,Hodně Beliebers říká, že se hodíš k Justinovi....no a já jsem si mimo to všimla, že se mu líbíš...."
,,Počkat, co?"vyjekla jsem.
,,Justin z tebe skoro nepustil oči," mrkla, ,,Myslím, že tě má rád."
,,Tak to já jsem v tom případě čínskej bůh srandy." zasmál jsem se, ,,Jsme jen kamarádi."
,,Aha..." přikývla, ,,Tak proč si se na něj pořád koukala?"
,,Hele, do toho ti nic není!"vyjela jsem po ní, ,,A vůbec, já jdu pryč!"
S těmi slovy jsem vztala a odešla.
Z pohledu Justina:
Volala mi Selena. A zase jsme se pohádali!
Už jsem se tam nevracel. Šel jsem pryč, protože jsem si potřeboval vyvětrat hlavu. Pak jsem ale potkal někoho, koho bych tam vůbec nečekal.
,,Caitlin?"
Z pohledu Caitlin:
Zvedla jsem hlavu. Stál tam Justin.
,,Co tady děláš?"zeptal se překvapeně.
,,Udělalo se mi trochu špatně...."zalhala jsem, ,,A ty?"
,,Pohádal jsem se se Selenou..."vysvětlil.
,,To mě mrzí...''
,,Jo, to mě nr." řekl k mému překvapení, ,,stejně to budeme muset skončit, nemá to cenu..."
Pak bylo ticho.
,,V poslední době se mi často dělá špatně..."řekl po chvíli Justin, ,,snażím se, aby Beliebers nic nevěděli, ale jde to špatně..."
,,Myslíš, že je to kvůli..."
,,Ano,"kývl, ,,Víš Caitlin já....nemít tebe, byl bych nikdo."
Objala jsem ho: ,,Říkala jsem ti, že tu pro tebe budu navždy."
,,Ale..."Justin chtěl něco říct.
,,Ano, já vím," přerušila jsem ho, ,,Navždy není nic. Navždy není ani láska. Všechno jednou skončí...."
Po chvíli jsem dodala:,,To byl citát z té knihy, kterou jsi mi půjčil."
,,Ano, poznal jsem to."
Pak bylo ticho. Jen jsem se mu hluboce dívala do očí. Nedokázala jsem nic říct. Svět pro mě v té chvíli neexistoval. Co když měla ta holka pravdu...?