Sbohem Caitlin

616 58 5
                                    

Z pohledu Caitlin:

Ten grázl! Proč mě to sakra nenapadlo?

Selena vypnula kameru a přistoupila ke mě.

,,Neboj se zlatíčko." usmála se falešně. ,,Justinek si pro tebe sto procentně přijde."

Podívala jsem se jí naštvaně do obličeje a řekla:,,Tuhle válku vyhrát nemůžeš, zlatíčko."

A v tu chvíli mi dala facku. Ani jsem se nestačila rozkoukat a přilétla mi na tváři další.

,,Mě-Tykat-Nebudeš!"říkala mezi údery a já na svém jazyku ucítila pachuť krve. Ale přesto, že to bolelo, nebrečela jsem. Ani slzu. Ani slzičku jsem kvůli ní nehodlala uronit.

Po chvíli přestala a odešla. Bylo mi hrozně. Točila se mi hlava a cítila jsem, jak mi po tvářích teče krev.

Po asi půl hodině přišel Austin:,,Tak pojď zlato, Romeo si pro tebe za chvíli přijde."

Popadl mě a odvedl ven z domu.

Z pohledu Justina:

Nasedl jsem rychle do svého Ferrari a řítil se ulicemi. Nezájem o zákon. Nezájem o policajty. Chtěl jsem ji zachránit, držet ve své náruči a už nikdy nepustit.

Konečně! Byl jsem tam.

Vystoupil jsem z auta a šel chvíli po cestě. Celou dobu jsem se potil a ruce se mi třásly.

Najednou jsem v dálce spatřil tři postavy.

,,Tak si přece jen přišel."řekla Selena.

,,Co po nás chceš?"zeptal jsem se, aniž bych něco jiného řekl.

,,Je to prostý,"usmála se, ,,Ty si mi dělal peklo od doby, co jsem tě poznala. Chodil si za jinejma, pamatuješ? No...já ti to teď chci oplatit. Prostě je to talhle-ona bude žít, ale ty zemřeš. Tvůj život za cenu jejího."

Stuhnul jsem. Může tohle myslet vážně?

,,Samosebou i s tím, že mi odkážeš celej svůj majetek."dodala.

Třásl jsem se. Viděl jsem Austina, jak drží Caitlin.

,,Ale nejprve ji pusť, abych se s ní mohl rozloučit."řekl jsem.

,,Pro mě za mě."zamrmlala.

Austin ji odvázal a ona se ke mě rozeběhla. Objal jsem ji a přivinul k sobě.

,,Miluju tě."zašeptal jsem.

,,Justine, nedělej to pros...."chtěla říct, ale já ji přerušil.

,,Jen řekni "Já tebe taky". "

Po chvíli ticha řekla :,,Já tebe taky, miláčku."

Políbil jsem ji.

,,Tak už to ukončíme."řekla Selena a Austin Caitlin zase vzal. Celou dobu se na mě dívala se slzami v očích.

,,Tak fajn,"pokračovala Selena. ,,Teď pojď sem. Ukončíme to rychle."

Přistoupil jsem k ní.

,,Austine...!"zavolala.

Selena si vzala Cait a Austin vytáhl zbraň a namířil ji na mě. Cait se hrozně rozplakala:,,Né prosím né!!!"

,,Sbohem Caitlin."

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat