Odmítnutí a sladká odměna

703 57 2
                                    

Z pohledu Caitlin:

Nemohla jsem tomu uvěřit. To...to snad není pravda já...já sním...

,,Ach Austine já...."nemohla jsem pořádně ani dýchat, ,,Já..."

Díval se na mě tak upřímě. A já najednou ucítila něco, co tolikrát před tím.

,,Austine miluju tě, ale...."

,,Ty říkáš ano?"vyjekl Austin nadčeně.

,,Ale je tam ALE..."zastavila jsem ho, ,,Neznáme se dost dlouho. Moc tě miluju, ale zatím je moc brzo. Možná časem ale teď... "

Austin posmutněl.

,,Austine nechtěla jsem tě zradit..."najednou jsem byla taky smutná. V očích se mi zaleskly slzy.

,,Ach Cait..."Austin mě objal, ,,přece bys nebrečela. Neplač..."

Políbil mě:,,Já tě miluju."

,,I já tebe."

Začal mě líbat. Pak jsme si uvědomili, že chceme něco víc.

,,Tady na trávě ne, že ne?"zasmála jsem se.

Austin se taky zasmál:,,To fakt ne."

Z pohledu Justina:

Nemohl jsem se dívat na to, jak se líbali. Sice mu řekla ne, ale každý jejich bodal jako šíp do srdce.

Z pohledu Justina:

Několik dalších dní se to takhle táhlo. Bylo už i po koncertě v Německu a nás čekalo Česko. Rozhodl jsem se dát do toho všechno a to zejména, když jsem tady byl poprvé.

Ubytovali jsme se v hotelu v centru Prahy. Beliebers tam už na mě čekali. Byli v obrovském počtu a křičeli mé jméno. Bože a je to tu zase-klausrofobie. Měl bych na to být zvyklej ale opak je pravdou.

Konečně jsem se dostal dovnitř. Celý team byl už vevnitř, jen pan Bieberko se musí vyspat nejmíň!

A jak jsem tak šel po chodbě hotelu a koukal na zprávu od Sel, do někoho jsem narazil.......
A je to tu! V další části vystoupí naše tajná postava! Kdo asi vyhraje soutěž? To se dozvíme v příští části :*

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat