Z pohledu Justina:
Ráno jsem se probudil v posteli vedle Seleny. Jo, konečně! Konečně jsme zase spolu. Tolik ji miluju.
Natáhl jsem si kalhoty a odešel na naši předposlední zkoušku s Bieber teamem. Už pozítří máme první koncert!
Z pohledu Caitlin:
Probudila jsem se s obrovskými kruhy pod očima. To jsem měla z toho včerejšího pláče...
Vím, je zvláštní, že pláču kvůli někomu, koho jsem ještě před několika dny moc nemusela. Já jen že...Ten pocit se nedá popsat. Byla jsem v té chvíli tak bezradná!
Omyla jsem si obličej a dala si make-up, abych ty pytle skryla. Navíc nám za pár minut začíná předposlední zkouška.
Na snídani jsem uviděla Justina. Byl tak...
Zkouška byla dnes vážně náročná a navíc nás v šest čekala další a ta byla až do desíti večer. Já ale i přes to musela na střechu. Musela jsem vidět to nádherné osvětlené město, které mi tak připomínalo večery doma, tam kde jsem nemusela po večerech brečet.
,,Můžu si sednout vedle tebe?"
Ten hlas mi byl tak známý.
,,Pokud tě to neobtěžuje."
Justin se posadil vedle mě:,,Ty se zlobíš?"
,,Ne."odpověděla jsem stroze. Já sama jsem nevěděla, jestli se zlobím.
A pak znovu vztal a natáhl ke mě ruku. Já se na tu dlaň podívala:,,Co to děláš?"
,,Smím prosit?"usmál se.
,,To myslíš vážně?"podivila jsem se.
,,Musím ti nahradit ten včerejšek."pousmál se a vzal mě za ruku.
Přivinul mě k sobě a pošeptal:,,A když nemáme hudbu, můžu zpívat."
Šeptal mi do ucha písničku "Be alright". Znala jsem ji, protože jsem ji kolikrát slýchávala v rádiu. Tančili jsme v jejím rytmu a mě najednou bylo nádherně (gif vedle).
Když byl konec, podíval se mi hluboce do očí. Ve světle města měl tak nádherné oči. Přímo jsem se v nich topila.
,,Dobrou noc."pustila jsem jeho ruce a odběhla pryč.....