Paříž!

1.1K 72 2
                                    

Z pohledu Caitlin:

Cesta byla celkem dlouhá, letěli jsme do Paříže, kde nás čekal první koncert. Bylo to všechno tak náhlé. Měla jsme pocit, jakobych ještě včera bydlela na farmě s rodiči a teď jsem tady v Paříži s úplně neznámými lidmi a světově známou celebritou po boku. Věděla jsem však, že se mnou bude stát má nová kámoška Jenny.

Když jsme vystoupili z letadla jeli jsme Justinovým soukromým autobusem pro "Bieber team". Ani tentokrát se ten skrček neukázal. Nějak zvlášť mi to nevadilo. Justin není zrovna můj tip-floutek, který se vyspí s každou fuchtlí, co se kolem něj mine.

Naše cesta autobusem skončila v pětihvězdičkovém hotelu "Grande". Já a Jenny jsme vyfasovali společný pokoj, z čehož jsme měli obrovskou radost.

,,Není to bezva??",křičela Jenny radostí. ,,Já a ty tady! V Paříži! A s Justinem Bieberem!"

,,Jo!"umála jsme se, i když Justin není zrovna můj šálek čaje.

,,Jedem, jedem!"objevil se ve dveřích kluk s čírem na hlavě. ,,Jdeme skoušet."

,,No jo."hodila jsem rameny. ,,Nejsme na dovolené."

,,Což je škoda!",dodala Jenny. ,,Ale alespoň nám za to platí."

Z pohledu Justina:

Stále mi v hlavě vrtala Selenina zpráva. Co tím sakra myslí? Ona se ke mě chce zase vrátit!

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat