Couse everything's gonna be alright

644 56 6
                                    

Z pohledu Caitlin:

Bezvladně jsem klesla na pohovkua z očí mi tekly nekonečné proudy slz. Proč musím vždycky všechno tak podělat? Justin mě teď opustí a já budu svobodná matka, bez práce a vlastně i bez bydlení. Sice mám byt v New Yorku, ale o ten taky přídu, jestli budu nezaměstnaná máma jednoho dítěte. No a pak můžu čekat něj horší - je dobou pozorností ze strany mužského pohlaví bude uvolňování sedaček v MHD pro můj nadměrný těhotenský zadek.

Když už jsem si myslela, že si můžu začít balit kufry a začít šetřit na XXL kalhoty, něco se stalo.

Pořát jsem měla puštěný ten přímý přenos z Justinova koncertu. Přestávka skončila a i přes to, že dokonce začala hrát melodie k písničce Confident, Justin nikde. Tanečníci byli připravení, ale on nikde. Co to má znamenat? Melodie po chvilce stichla a ze zákulisí vycházel Justin. V ruce držel kytaru a kráčel ke středu pódia. Otočil se k publiku a všichni náhle stichli, jen sem tam bylo slyšet:,,I love U Justin!"

,,Drazí Beliebers."pravil a já jsem znenadání stuhla a v úžasu koukala na obrazovku (stále se slzami na tváři). ,,Vím, že jsem vám mnohokrát slíbil, že tady budu jen a jen pro vás navždycky a že vám nikdy nebudu lhát. Bohužel jsem ale svůj slib porušil. Lhal jsem, Beliebers. Lhal jsem a....už tady nemůžu být jenom pro vás. Víte...před pár měsíci jsem byl...jak to jen říct...? Byl jsem kluk, co si ničeho nevážil, teda kromě vás. Naivně jsem si myslel, že můj život je jen rovná čára-žádný starosti, problémy. Ale život takovej není. Staral jsem se v podstatě jen o sebe a všichni kolem mi byli ukradení. Ale....ale můj pohled na svět změnila jedna osoba. Ukázala mi, že život není takový, jak si ho namalujeme, ale že stojí za to žít. Zamiloval jsem se, Beliebers. Zamiloval jsem se do té nejúžasnější osoby na světe. Zamiloval jsem se a Vám nic neřekl. Lhal jsem. Omlouvám se."

Bylo ticho. Hrobové ticho. Já civěla na televizi jako blázen.

,,Milujeme tě, Justine!"ozývalo se najednou ze všech stran.

,,Já vás taky."na Justinově obličeji se objevil úsměv. ,,A miluju i tebe Caitlin Beadlesová. Děkuju ti. Miluju tě a hodlám se za tebe bít třeba každý den."

Beliebers byli zase sticha.

,,Budu otcem, Beliebers." Justin se najednou široce usmál a po tvářích mu stekli dvě velké slzy radosti. ,,Já budu táta."

K mému překvapení se stalo něco neuvěřitelného.

,,JOOO!"

Beliebers křičeli a tleskali a hvězdy na nebi, jakoby se smáli.

Justin nejednou zařval:.,MILUJU TĚ, CAITLIN!!!!!!!!"

Beliebers se dali do obrovského křiku a já zase plakala, tentokrát radostí.

Justin popadl kytaru a začal zpívat:

Across the ocean,
Across the sea....

Beliebers zpívali s ním. Byla to NAŠE písnička. Přesně na tuhle jsme tenkrát tančili toho ploužáka na střeše ve Francii a taky v té tělocvičně s těmi "hvězdami". A já si vzpomněla na ten moment, kdy mi tu písničku zpíval do ucha.

Netrvalo dlouho a otevřeli se dveře od mého hotelového pokoje. Stál v nich Justin. Nic neříkal, jen se pousmál a já mu vletěla do náruče a líbala.

,,Miluju tě." řekla jsem.

,,Já vás taky."zašeptal Justin a podíval se mi na bříško. ,,Vás oba."

Znova jsem radostí brečela.

,,Spolu to zvládneme."políbil mě.

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat