Než začnete číst měla bych pro Vás takový menší návrh :)
Jelikož mám za sebou dvě OPRAVDU úspěšné řady příběhů a ty nejlepší čtenáře na světě, moc bych Vás některé chtěla poznat :) Vím, že většina z Vás bydlí na Slovensku nebo tak, ale jestli je tu někdo, kdo bydlí v okolí Vyškova nebo Brna, mohlo by být fajn uspořádat "Fan Meet" :) Co vy na to?Z pohledu Caitlin:
Než jsem šla spát, ještě jsem si četla v knize, kterou mi Justin půjčil.
,,Lidé jsou jako oheň-pálí ale dokážou i hřát."
Ty citáty byli dokonalé. Austor byl neskutečně inspirativní. Po dvaceti minutách čtení jsem ale únavou usnula.
Ráno mi přišla SMS:
Ahoj sweatie :* je ti líp? Já jen, že bysme mohli kdyžtak zajít do toho kina :3
Austin
No, možná by nebylo od věcy si s Austinem někam zajít. Konec konců, dneska mám volno a tak...
Jo, je mi mnohem líp :) Myslím, že bychom spolu mohli do kina zajít.
Dobře...Vyzvednu tě v půl osmé :) zatím se měj, zlato :*
Super!
Večer:
Stála jsem u zrcadla a nanášela si lesk na rty. Na sobě jsem měla bílé tričko po břicho a šortky stejné barvy.
Austin už na mě čekal před hotelem.
,,Vypadáš úžasně."usmál se.
,,Ale, začínám se červenat."
Pomalu ke mě přistoupil a vzal mě galantně ke svému autu.
Najeli jsme dlouho, ale skvěle jsme si padli do noty. Byl vážně milý, vtipný a....tak galantní.
Když jsme přijeli do kina, Austin pokladnu jen obešel.
,,Austine, nechci ti kazit radost, ale bez lístků se nikam nedostaneme."zasmála jsem se.
Austin se jen tajemně usmál:,,Já mám lístky."
Vedl mě chodbou přímo k sálu. Na plakátu vedle dveří jsem si všimla plakátu k filmu.
Pod krvavými hvězdami
Znělo to jako něco mezi romantikou a horrorem. Super! :-)
Ocitli jsme se vevnitř. Sál by se na první pohled nelišil od jiných, to bych však musela opomenout romantickou hudbu a tisíce svíček kolem a navíc-v sále nebylo ani živáčka.
,,Rezervoval jsem to jen pro nás."usmál se Justin.
,,Ach...Austine já....nevím co mám říct."
,,To stačí."usmál se Austin a já měla pocit, že se červená.
Sedli jsme si úplně do první řady. Popcorn a navíc šampaňské bylo nachystané. Na mém sedadle byla kytice rudých růží. Srdce mi poskočilo, když jsem tu nádheru viděla.
Netrvalo dlouho a film začal.
Některé scény byli fakt romantické, ale u některých jsem byla totálně stuhlá. Naštěstí jsem vedle sebe měla Austina, který mě objímal.
Po filmu mě Austin vzal ještě na večeři a nakonec mě odvezl před hotel.
,,Byl to nejkrásnější večer v mém životě,"usmála jsem se, když jsme stáli před hotelem, ,,děkuju."
,,Já děkuju tobě, Cait."
,,Když já...."vykoktala jsem, ,,S tebou se cítím tak zvláštně...tak výjimečně."
,,Ty jsi výjimečná, Caitlin."
A pak....mě políbil. Nejkrásnější polibek v mém životě. Nebo ne....Cait co to kurva blábolíš! Jasně že jo!!
,,Líbáš skvěle."usmála jsem se a Austin se začal smát.
,,Dobrou."objala jsem ho nakonec a odešla.
Z pohledu Justina:
Koukal jsem se na ně z okna. Líbali se a já...já cítil úzkost. Poprvé od chvíle, co jsem se naposledy rozešel se....Sel. Cítil jsem se....zvláštně. Proč on? Proč ne....já....?
A jedeme bomby :D tak co? Líbilo? Promiňte, že jsem dlouho nenapsala část ale opravovala jsem práci do spisovatelské soutěže. Budete mi držet palečky, kiminers :) ?
Jo a ještě jedna výzva! Pokud chcete, vytvořte video a pošlete mi ho. Může tam být cokoli. Něco o mně, mých story, Justinovi...ale aby to nějak souviselo. Video mi pak pošlete. Výherce soutěže získá věnování celé této story a navíc si v ní zahraje ;) tak co? Kdo jde do toho?? ;*