Z pohledu Caitlin:
Jakmile Justin odešel, zavolala jsem Kim.
,,Kim Kardashian."představila se.
,,Ahoj Kim, tady Cait."pozdravila jsem ji. ,,Jen ti volám, že jsem právě dorazila z toho ultrazvuku."
,,To je báječné!"vyjekla nadčeně Kim. ,,A jak to dopadlo?"
,,Miminko je zdravé."zářila jsem. ,,Mám ohromnou radost."
,,To věřím."souhlasila Kim. ,,Poslyš Cait, potřebuji se s tebou zítra sejít ohledně Music Awards. Máš čas?"
,,Jo, myslím, že mám."
,,Dobře, v tom případě se s tebou chci zítra v jednu odpoledne sejít u mě doma. Prozvoň mě, až budeš stát před domem."
,,Fajn."kývla jsem. ,,Takže zítra."
,,Budu se těšit."dodala Kim a položila telefon.
Bylo mi jasné, jak budeme postupovat, jelikož mi to Kim na minulé schůzce řekla. Nejprve bude seznam hostů. To pro mě nejspíš nebude takový problém, spíš se bojím té mojí vyzáže...
Ještě jsem si zavolala s Jenny. Ona a Justin si stále užívají v Thajsku, ale za dva dny už odjíždějí a Jenny mi slíbila, že se za mnou hned přijede podívat.
,,Justin je prostě dokonalý."básnila. ,,Chce, abychom si koupili nový dům a abych se k němu nastěhovala."
,,To ti přeju."
,,A co tvůj Justin?"zeptala se. ,,Má radost z miminka?"
,,Má....teda...aspoň doufám."
,,Jak doufáš?"nechápala. ,,To by si měla vědět, ne?"
,,No jo, ale když on byl dneska na tom ultrazvuku takovej...nesvůj..."
,,Neboj, to ho přejde. Je jenom nervózní, to je všechno."
,,Myslíš?"
,,Jasně."ujistila mě Jenny. ,,Za pár týdnů už to bude v normálu."Z pohledu Justina:
Nahrával jsem snad celou věčnost. Nemohl jsem přestat. Jakobych tou hudbou zaháněl svůj smutek.
,,Justine, teď si zkusíme společně Unbreakable."navrhla Madison.
,,Skvělej nápad."kývl jsem a pokusil se o úsměv i když Madison moc dobře věděla, že mi do smíchu není.
V devět jsem ulehl na gauč ve "své místnosti". Hlavu jsem si opřel o polštář a přemýšlel. Co bude dál? Jak to zvládnu?,,Justine neboj."
Vymrštil jsem se z polštáře. Slyšel jsem hlas.
,,Neboj se, spolu to zvládnete."
Bylo to tady zase. Že bych už blouznil?
Hlas se už e neozval a tak jsem znovu ulehl a usnul neklidným spánkem. To, co se mi zdálo, zcela změnilo můj pohled na život...Omlouvám se, že jsem dlouho nepsala, ale dala jsem si chvíli pauzu. Slavím veliký úspěch-výhru v literární soutěži ;)