,,O.K.,takže teď budeme tancovat pořádně!"zavolal znova muž přes celý sál, ,,Za chvíli přijde Justin,takže se snažte!"
Zapnul jakousi Justinovu písničku,samozdřejmě jsem ji neznala,já znám tak akorát "Baby" a to podle většiny lidí byl totální propadák. Nicméně začala jsem vnímat rytmus a začala tancovat,ale jak už jsem řekla.ne přiliž nápadaně,aby mě nikdo nebral za konkurenci. To pravé "ořechové" si nechám na chvíli,kdy támhle na té židli bude sedět Justin.
,,Tak a teď podle pokynů."řekl znovu po nějaké chvíli ten muž, ,,Tady Paul Vám to vysvětlí."
Postavil se před nás jakýsi kluk a začal něco tancovat a když to dotancovat,povídá:,,Tak a teď Vy!"
Všichni jsme to odtancovali bez jediné chybičky a kluk se usmál:,,Tak a tohle zatancujete i před Justinem."
Nějakou dobu jsme jen tak tancovali,ale pak přišla ta osudná chvíle. Dveře od sálu se otevřeli a v nich stála postava ve slunečních brýlích,flexe a adidas "neo"-Justin. Posadil se na židli a zvolal:,,Nazdar lidi! Já jsem Justin a někteří z Vás se mnou pojedou na Journals tour! Tak ukažte co ve vás je!"
Znovu se přepnula písnička a my začali tancovat to,co nám ukazoval Paul. Kriste Pane,copak tohle může někoho zaujmout,jednotvárné tancování-jedním slovem-nuda! Na tváři se mi objevil ďábelský úsměv. Když jsme všichni skončili v klubíčku,očekávajíc konec,já vyskočila a tancovala. Tohle byla jediná možnost,jak zabodovat! Úkrok,otočka,výskok....
Justin se na mě díval a při pohledu na Paula jsem měla pocit,že za pár sekund omdlí. Tři....dva....jedna....stop! Udýchaná jsem skončila s mírným rozkročení a rukama svěšenýma podél těla.
,,O.K.takže z Vás všech vybereme lidi,co pojedou na tour. Zítra bychom Vám měli zavolat."řekl Paul,který se snažil odvrátit pozornost od "neplánovaného sola". Všichni vztali a odešli,jenže u toho všeho se nezapoměli dívat s úšklebky na mě.
,,Hej,ty!"zavolal kdosi a můj reflex mě donutil se podívat tím směrem,ať už to bylo na kohokoli. Bohužel to zavolání bylo na mě-od Justina. Málem jsem sebou sekla na zem. Tak,a teď bude průšvih....