Z pohledu Caitlin:
Ráno jsem se necítila příliž dobře. Bolela mě hlava a tak nějak se mi nechtělo na tu zkoušku. Už za tři dny máme první koncert a já nejsem schopná ani pořádně vztát. Nejspíš na mě něco leze. A nebo....není to kvůli němu! Ne, nikdy!
,,Tak už vztávej Caitlin, nebo přijdeme pozdě na zkoušku!" Jenny mě stále popoháněla. Nechápala jsem tu její chuť do každodenního moření těla. I když, ona na to byla zvyklá z té svojí prestyžní taneční školy.
,,No tak, Cait!" tentokrát po mě Jenny hodila polštář. ,,Dneska bude ta párty! Vztávej!"
,,Co? Jaká párty?"zvedla jsem unaveně hlavu.
,,No přece ta na počest zahájení Justinovi tour. Budou tam všemožné celebrity."vysvětlila Jenny a nanesla si poslední vrstvu make-upu.
,,Já ani nevím, jestli na nějakou párty chci jít." odfrkla jsem si a konečně vztala. ,,Jsem strašně unavená a svůj drahocený čas chci jen ke spánku."
,,Ale no ta, Cait," přemlouvala Jenny. ,,Přece se nenecháš přemlouvat. Odpoledne půjdeme koupit nové šaty a večer razíme na tu párty. Snad si nemyslíš, že si nechám ujít setkání s Justinem Timberlakem"
,,Já si zase myslím, že vidět jednoho Justina mi bohatě stačí!"mávla jsem rukou.
,,Prosím! Caitlin."žadonila.
,,No ta dobře, no!"kývla jsem nakonec.Na zkoušce:
,,Takže lidi!" zvolal Scooter ke konci zkoušky. ,,Dneska večer se koná slavnostní zahájení "Journals tour". Bude velká pařba. Dáváme vám odpoledne volno na vyspání a koupi nového oblečení. Party to bude trošku elegantní, takže nějaké večerní šaty a obleky. Mimo to bych očekával stoprocentní účast. Sejdou se všechny možné celebrity, takže i vybrané chování. Večer v osm začínáme. Party bude...."
Scooter nám řekl adresu a místo a pak jsme se rozešli.
,,Tak a jde se nakupovat!"vyjekla Jenny.Z pohledu Justina:
Večer přijď na ru zahajovací party ;)
To jsem napsal Sel. Potřeboval jsem slyšet její hlas a vidět její krásné tělo. Chyběla mi a já ji musel vidět!
Večer na party:
Z pohledu Justina:
Stál jsem tam v obleku a čekal na ni. Sál, kde se party konala zdobil obrovský lustr. Byli tu nádherné trojité schody, po kterých scházela všemožná smetánka. Stoly byli plnné jídla a pití a všichni se bavili.
,,Ahoj Justine."
Stála tam Selena a koukala na mě svýma krásnýma očima. Byla tak krásná (obrázek vedle).
,,Ahoj Sel."usmál jsem se a políbil ji na tvář.
,,Ach, podívejte!" slyšel jsem šeptájící a udivené hlasy. ,,Podívejte na tu nádheru! Ty skvostné šaty, a učes!"
To lidé kolem zaměřili pohledy na zlatým zábradlím lemované trojité schody o kterých jsem již mluvil. Všichni sledovali jednu osobu.....A tady dnes končíme ;) Doudám, že se Vám dnešní část líbila ;)