Z pohledu Caitlin:
Byl to jeden z nejkrásnějších polibků. A najednou jsem si uvědomila, co mi tak chybělo u Austinových polibků.
Justin po chvilce přestal a zadíval se mi hluboce do očí.
,,Já....myslím, že bychom měli jít."řekl jen a vztal z deky.
,,Jo....asi jo."
Justin mě dovedl až na pokoj.
,,Chceš....chceš jít dovnitř?"zeptala jsem se nejistě.
,,Dneska ne. Promiň."řekl jen, ,,Dobrou noc"
Druhý den se Jenny neukázala ani u snídaně, ani na zkoušce. Scoot ji k mému překvapení nehledal a nikdo se po ní neptal.
Justin na mě pořád zíral.
Po zkoušce za mnou přišel.
,,Hele, Justine," pravila jsem nejistě, ,,To, co se stalo včera byl čistě....."
,,Omyl."dořekl větu za mě, ,,právě jsem ti chtěl říct to samé. Asi jsme toho moc vypili nebo co."
,,Jo, to asi jo."
,,Tak ahoj."řekli jsme oba zároveň a museli se zasmát. Zase Just Friend.
Ahoj Cait :) jen ti píšu, že jsem s Justinem odletěla na dva měsíce do Thajska. Máš teď bejvák pro sebe :* Uvidíme se na koncertě v Thajsku.
JennyNevím proč, ale začala jsem bulet jako malá holka. Jenny je moje BFF a teď....
O týden později:
Už jsem na Austina čekala na letišti. Byla jsem štěstím bez sebe, když vyšel z letadla. Hned jsem ho objala a políbila. Vzhledem k tomu, že za dvě hodiny začínal koncert Justina, byla jsem dost nervózní, ale Austin slíbil, že mi bude v první řadě držet palečky.
Koncert začal prakticky stejně, jako ten minulý. Justin se snesl na křídlech, řekl něco fanouškům a zazpíval All Around The Wold.
Po koncertě jsem byla totálně vyřízena. Jako po minulém koncertě, i dneska jsme si dali šampaňské.
,,Byla si skvělá miláčku."usmál se Austin a políbil mě.
,,Bez tebe bych to nedokázala."usmála jsem se a taky ho políbila.
,,Miláčku, vím, že jsi unavená, ale pojď se mnou dneska do města."prosil Austin.
,,Ale Austine, dneska jsem fakt unavená." váhala jsem.
,,Pojď prosím," přemlouval mě dál, ,,Garantuju ti, že po tomhle unavená nebudeš."
,,Tak jo."kývla jsem nakonec.
Z pohledu Justina:
Všechno jsem to slyšel a díval se na to. Mahonne má pro ni nějaký překvápko a...
Já vím, že je to pod moji úroveň, ale budu je muset sledovat.
Z pohledu Caitlin:
Austin mě vzal na večeři, na masáž a nakonec k nádhernému jezírku. Slunce už zapadalo a vytvářelo nostalgickou náladu.
Austin najednou vzal z trávy:,,vztaň prosím,Cait."
Udělala jsem to i když mi to bylo divné.
,,Víš...."pravil nervozně., ,,vím, že se známe jen krátce ale.....miluju tě víc, než koho jinýho..."
Najednou si kleknul, z kapsy vytáhl rudou krabičku a...:,,Vezmeš si mě?"
Z pohledu Justina:
Cait ne! Nedělej to, prosím!
Anketa!
Ano X ne