Sbohem

539 41 7
                                    

Z pohledu Caitlin:

Můj Bože! Nemohla jsem tomu uvěřit. Bylo to tak...nečekané.
V očích se mi objevily další slzy:,,Ano!"
Na Justinově tváří se objevil úsměv:,,V-vezme-me se teď."
Vykulila jsem oči:,,Jak?"
,,Ka-kazatel če-čeká na chodbě."
Opatrně jsem Justina políbila a řekla:,,Jdu pro něj."
Justin jen přikývl.
Vyšla jsem z pokoje se slzami v očích. Vše jsem samozdřejmě pověděla Pattie. Ta měla radost, ale na srdci ji tížil Justinův stav.
Běžela jsem pro kazatele. Naštěstí čekal za rohem. Představil se mi jako otec Martin a společně jsme šli do Justinova pokoje.
Postavila jsem se vedle Justina a chytila ho za ruku.
,,Pane Justine Drew Biebere,"pravil po krátkém proslovu otec Martin. ,,Berete si zde přítomnou Caitlin Beadlesovou za svoji právoplatnou manželku a budete ji ctít a ochraňovat v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě dokud vás.....smrt nerozdělí?"
Justin unaveně pověděl:,,Ano."
A vy Caitlin Beadlesová,"podíval se na mě. ,,berete si zde přítomného Justina Biebera a budete ho ctít v nemoci i ve zdraví, v bohatství o v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?"
,,Ano."přikývla jsem a utřela SK slzu.
,,Prohlašuji vás za muže a ženu."usmál se otec Martin. ,,Můžete políbit nevěstu."
Naklonila jsem se k Justinovi a políbila ho. Pattie s kazatelem nám zatleskali.
,,Cait.....n-necháš mě t-teď s mámou?"zeptal se mě Justin.
,,Ano."přikývla jsem a vyšla z místnosti.

*********

Pattie se vrátila asi po čtvrt hodině s pláčem z pokoje. Objala jsem ji.
,,Matka by svého syna neměla vidět umírat."zavrzlykala Pattie. ,,Justin s tebou chce mluvit."
Vešla jsem k Justinovi.
,,Cait..."pověděl, když jsem si k němu sedla. ,,I když...i když u-umřu....pamatuj, že tě b-budu vždycky milovat."
Přikývla jsem a rozbrečela se.
,,Ne-neplač."vzal mě za tvář. ,,Budu tady s tebou. J-jen mi slib, že....že budeš šťastná."
Jen jsem přikývla.
,,Polib mě."řekl Justin.
Dala jsem mj polibek. Dlouhý polibek plnný emocí.
,,Sbohem Caitlin."zašeptal mi do ucha. A to bylo naposledy, co jsem s ním mluvila.

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat