Hořkost

871 68 1
                                    

Z pohledu Caitlin:

Nevěřila jsem tomu, co mi právě řekl. Vlastně jsem ani nechápala, jak jsem to s ním mluvila.
Prohrábla jsem si vlasy a pokusila se na sebe do zrcadla usmát. Jenny ještě nebyla v pokoji. Určitě někde byla s ostatními tanečníky, nebo si jen volala se svým přítelem.
Využila jsem příležitosti a šla se trochu osprchovat, protože (a to si přiznejme) jsem po koncertu smrděla jak cap ( :D ). Poté jsem si vyfoukala vlasy a hodila na sebe černé legíny a bílé triko. No a pak už stačilo jít jen na smluvené místo.

Před pár minutami:

Z pohledu Justina:

Čekal jsem už v sálu, když mi najednou v kamse zařinčel mobil. Podíval jsem se na displej a zlstal stát jak socha.

Ahoj miláčku :-* Jak dopadlo vystoupení? Budu hádat-dobře ;-) Nechceš to oslavit? Kdyby jo, víš kde mě hledat <3
                    Sel ;-*

Tak teď vážně nevím. Jsem sice domluvenej s Caitlin, ale taková nabídka, jako je ta Selenina se přece nemůže jen tak odmítnout. Co mám dělat?

Z pohledu Caitlin:

Rychle jsem sešla schody a běžela směrem k sálu. Pomalounku jsem otevřela velké dřevěné dveře, které vedli dovnitř a...
Justin tam nebyl! Slíbil, že tady bude čekat. A já jsem se nejmíň o půl hoďky zdržela. Třeba je ještě u sebe na pokoji.
A tak jsem se otočila a běžela znovu po schodech nahoru. Justin měl pokoj kousek od mého a tak jsem zaklepala na dveře. Nikdo však neotevřel.
Kolem šel zrovna Scooter.
,,Ahoj Scootere."zastavila jsem ho, ,,Nevíš, kde je Justin."
,,Před chvíli odsud odešel."odpověděl Scooter, ,,Říkal, že jde někam do města. Potřebovala si něco?"
,,No...Vlastně jo,ale to už je teď jedno,"mávla jsem rukou, ,,Tak ahoj."
Hned jakmile jsem se otočila mi do očí vrhkli slzy. Hořké slzy. Věděla jsem totiž, kde je a hlavně s kým je.....

Dneska trochu kratší část :) Vynahradím příště ;)

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat