Takové "normální" nákupy

627 52 4
                                    

Z pohledu Caitlin:

Dobře, dobře...uklidni se. No tak!

Stála jsem v obchoďáku jako debil a nebyla si vůbec jistá, jestli to mám udělat. Třeba to ani není pravda, třeba se to zpraví, třeba si to jen namlouváš...
Nakonec jsem se otočila a vyběhla z obchodu rovnou k autu. Ach Bože, že za to neskončím v pekle?

o dva dny později:

Konečně už jsem odjížděla. Jsem upřímně zvědavá, jak bude Justin reagovat na to, až mu řeknu o mém setkání s Pattie.
Už na mě čekal na letišti.
,,Ahoj zlato."objal mě a políbil.
,,Ahoj."usmála jsem se a přivinula se k němu.

,,Hádej koho jsem předevčírem potkala?"navedla jsem řeč v autě.
,,Koho?"
,,Ehm...vou mamku."
,,Cože?"vykulil oči Justin. ,,Vážně?"
,,Jo..vlastně to byla spíš taková náhoda..." vysvětlila jsem. ,,Byla jsem v obchodním řetězci kousek od mého rodného města...No a tam jsme ji potkala."
,,A sedli jste si?"zeptal se se zájmem.
,,Dá se říct."usmála jsem se, aniž bych se zmínila, že mi dala svoje číslo.

Už jsme byli u nás doma. Zavolala mi Jenny a prozradila mi, že už přiletěla do Ruska a bude pokračovat v turné. Hned jsem jí navrhla, aby za mnou přijela.
Netrvalo dlouho a už byla u nás v hotelu.
,,Tak povídej."vybídla jsem ji, když se posadila na gauč.
,,Co já?" zasmála se. ,,O mě všechno víš. Justin je skvělý. Spíš o tom tvém Justinovi chci něco vědět."
,,O mém Justinovi?"dělala jsem překvapenou.
,,Nedělej ze mě blbou."zasmála se. ,,Takhle usměvavou jsem tě dlouho neviděla. Myslíš, že mi to nedošlo."
,,No tak dobrá." zasmála jsem. ,,Je skvělej. Vlastně...víc než skvělej. On je dokonalej, ale..."
Zarazii jsem se.
,,Co se děje?"zeptala se Jenny.
,,Já..." zaváhala jsem. ,,Jenny....potřebuju, aby si se mnou dneska někam šla. Je to fakt důležitý."
,,No dobře, ale..."
,,Na nic se neptej!"přerušila jsem ji. ,,Prostě pojď."

,,Obchod?"podívala se na mě Jenny překvapeně. ,,Co tady? Jestli chceš tu novou kabelku od prady, tak...."
,,Ne, nechci kabelku! Pojď!"
Vzala jsem ji za ruku a odtáhla ji dovnitř. Procházeli jsme jednotlivé obchody v obchodním domě. Chvilku trvalo, než jsme to našli.
,,Drogérie?"zasmála se. ,,Co tady? Netáhneš mě sem  jenom kvůli "Alwayskám", že ne?"
,,Právě, že ne."odpověděla jsem a můj hlas začal kolísat.
,,Tak kvli čemu? No těhotenskej test snad nechceš?"zasmála se Jenny.
Byla jsem sticha a jen se dívala do země.
Jenny se najednou taky přestala smát:,,Počkej Cait, ty jsi...?"
,,To právě nevím..."

Tak a je to. Už víme, co Cait tak moc potřebovala. Tak co myslíte, jak to dopadne? A co na to Justin?

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat