My dilemma

909 62 4
                                    

Z pohledu Caitlin:

Najednou jsem procitla a silně od sebe Justina odtáhla:,,Co to děláš?"

,,Já....Cait, já....."

Justin se ze sebe pokoušel něco vymámit, ale moc mu to nešlo.

,,Je mi to jasný,"kývla jsem ironicky, ,,chtěl si mě jenom jako další "trofej" do tvé sbírky. Ale abys věděl chlapečku, já nejsem jako ty děvky co ti lezou do postele. Nepotřebuju se za každou cenu vyspat s "panem Bieberem". Tím to pro mě končí. Sbohem."

Otočila jsem se a chtěla odejít.

,,Cait počkej!"

Justin se za mnou rozběhl.

,,Nechtěl jsem tě urazit. Udělal jsem blbost a pěkně toho lituju."

,,Ty si Myslíš, že ti to jen tak odpustím?'

,,Spíš doufám."

,,Dobře," řekla jsem po krátké odmlce, ,,Odpuštěno. Ale už to nedělej."

Pak jsem se s ním rozloučila.

,,Jo a Cait, mohl bych ti něco ukázat?"

,,Kdy a kde?'

,,Asi za hodinu u mě na pokoji."

Když viděl můj zděšený výraz, zasmál se:,,To co Myslíš fakt ne...příjdeš?"

Nakonec jsem mu na to kývla. Sice bylo pozdě ale co už.

V kapse mi zabzučel mobil.

Ahoj sweatie :*
Máš čas? Vím že je pozdě, ale v kině dávaj skvělej film. Jestli chceš jít, za půl hoďky budu čekat před hotelem.
                   Austin

A sakra! S Justinem jsem měla domluvenou tu schůzku, ale kino s Austinem mě vážně lákalo. Co mám dělat?

A je to zase na Vás, broučci :* kdo z koho?
Kino s Austine VS schůzka s Justinem!
Pište do komentů ;*
Jinak rozhodla jsem se vám sem takové ankety dávat častěji :) o osudu Caitlin rozhoduje té vy! ;)

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat