Polibek

1K 63 10
                                    

Tuhle část věnují PsychoMonster6 ;)

Z pohledu Caitlin:

Druhý den ráno mě u snídaně Jenny prosila, abych jí popsala ten včerejší večer.

,,A pak nám to Bieber zkazil."zakončila jsem své vyprávění.

,,Najednou je to "Bieber"?" zahubila se Jenny škodolibě.

,,Ale nech toho Jenny," zasmála jsem se, ,,Radši mi řekni, jak dopad včerejšek s Timberlakem."

,,Jedním slovem-bomba!"

,,A co ten tvůj kluk?"

,,Mark?"pokrčila rameny Jenny, ,,Prosím tě! Ten je oproti Justinovi nic. Beztak má na té své obchodce pět holek na každým prstu."

Když jsem dojedla, šla jsem odnést svůj tác.

,,Ahoj Caitlin."

Otočila jsem a spatřila Justina.

,,Co chceš?"odsekla jsem.

,,Přijď dneska kolem desáté večer do tělocvičny."řekl jen a chystal se k odchodu.

,,Aby si zase odešel a nechal mě tam?"zavolala jsem na něj ještě.

On jen mrknul a odešel.

Večer:

Jenny jsem se o tom rozhodla nic neříkat. Konec konců je to moje věc.

Hodila jsem na sebe bílé tričko a kožené legíny a šla k tělocvičně

Otevřela jsem dřevěné dveře a ocitla se uvnitř.

,,Ahoj."

Stál tam Justin a usmíval se od ucha k uchu.

Vzal mě za ruku a najednou se na stropu tělocvičny objevila malá zářící světýlka a místnost pozemněla.

,,Říkala si, že miluješ výhled na hvězdnou oblohu."vysvětlil Justin a začala hrát pomalá hudba ve které jsem poznala písničku "Be Alright". Justin mě chytil kolem pasu a začali jsme tančit ploužáka. Nevím, co se to se mnou dělo ale najednou to pro mě byl zase Justin. Sevřel mě v silném a přesto něžném objetí a tančili jsme. Ve světlech " hvězd" vypadal nádherně. Byl to někdo úplně jiný.

,,Víš já....."

Justin větu ani nedokončil-políbil mě.

Ským byste chtěli, aby Caitlin byla? Austin VS Justin
Pište do komentu ;)

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat