Z pohledu Caitlin:
Bylo to tady. Stála jsem v černých šatech na hřbitově mezi spoustou lidí. A hlavně....před hrobem svého manžela.
Hodně mi teď pomáhá Madison Beer a Pattie. Madison řekla, že to tak Justin chtěl. A i Jenny, která se vrátila z Asie jako žena Justina Timberlaka mi moc pomáhá. Pattie se ke mě nastěhovala. Je pro mě velkou oporou.
,,Caitlin."zašeptal mi někdo do ucha.
Nemohla jsem tomu uvěřit.
,,Paule?"
Abyste rozuměli, Paul je můj kamarád. Známe se ze střední. Jak je sakra možné, že je tady? Pohlédla jsem na Jenny a ta na mě mrkla. No jasně.
A pak to začalo. Pohřeb.
Hned že začátku mi tekli slzy. A pak mě čekal proslov.
Celá rozklepaná jsem se postavila před Justinův hrob. V ruce jsem měla jen jeden kousek papíru.
,,Smrt."začala jsem. ,,Smrt je něco, co čeká na nás všechny. Bohużel na některé hned za dveřmi."
Lidé kolem zpozorněli
A já pokračovala:,,To byl citát z knihy, kterou mi Justin dal ještě před tím, než jsme spolu byli. Brala jsem ji jen jako dárek....ale teď vím....že to byla odpověď. Odpověď na otázky, které přišly teď. A já....jsem Justinovi vděčná za to všechno. Za to všechno, co mi stihnul dát i přes tak krátkou dobu. Dal mi syna, dal mi manželský slib. Ale hlavně-dal mi lásku. Lásku, kterou jsem nikdy před tím nepocítila. A asi už nic tak velkého ani nepocítím."
Vßichni už brečeli a já s nimi.
Posmrkla jsem:,,Děkuju Justine."Z pohledu Justina:
Poslední, co jsem cítil byl polibek Caitlin. Tehdy jsem naposledy vydechnul. Stratil jsem pojem o světě, o čase....byl jsem mrtvý.
Probudil jsem se na louce, kterou jsem ale znal z dřívějška. Ta louka, na které jsem byl naposledy s Avalannkou. A tu najednou mi běžela do náručí.
,,Avalannko."objal jsem ji.
,,Konečně jsi přišel."smála se šťastně.
,,Ano."posmutněl jsem. ,,přišel."
Avalannka se na mě podívala:,,Co se děje?"
Povzdechnul jsem:,,Jde o Caitlin a Jasona."
Avalannka mě pohladila po tváři a řekla:,,Vím jak se cítíš. Já taky přišla o všechno, co jsem měla kdy ráda. O rodiče a o tebe. Ale tebe už tu mám a je to pro mě velikánské štěstí. Máma a táta taky přijdou. A i tobě přijde Caitlin s Jasonem taky."
Usmál jsem:,,Ty jsi úžasná."
,,A chceš něco vědět?"usmála se Avalannka.
,,No chci."
Avalannka se ke mě nahnula:,,No....Caitlin bude šťastná."
,,Jak to víš?"
,,Koukni se támhle."
Avalannka ukazovala na mraky. A já tam najednou spatřil Caitlin v černých šatech jak brečí. Kolem krku ji držela Madison a Laura. Ale co mě zaujalo....byl kluk vedle ní. Kdyż se odtáhli holky, chytil ji nenápadně za ruku. A já se usmál.
,,Bude šťastná."řekla Avalannka. ,,Ale její největší láska jsi vždycky byl, jsi a budeš ty Justine."
Natáhl jsem ruku k těm mrakům....a pohladl Cait po tváři se slovy:,,Buď šťastná. "
,,Slyšel jsi to?"vyjekla Caitlin.
,,Co?'podíval se ten kluk.
Caitlin se rozhlédla:,,Jakoby...ale.
.to se mi asi jen zdálo."