Zlé zprávy

454 40 2
                                    

Z pohledu Jesicy:

Poslední dobou je Justin nějaký divný. Sice mi pořát opakuje, že je v pořádku ale....já to na něm prostě poznám. Bojím se o něj. Opravdu moc se o něj bojím.

Z pohledu Justina:

Čekala mě kontrola u doktora kvůli...kvůli rakovině. Jesice jsem nic neřekl. Bál jsem se, že by se zbytečně bála a to nechci.
,,Jak jsem na tom doktore?"zeptal jsem se po vyšetření.
Doktor svým pohledem mluvil za všechno:,,Nebudu Vám lhát pane Biebere...."
Věděl jsem, že to nebude milé.
,,Rakovina se vás zatím držela v poměrně bezpečném množství. Bohužel se rozrostla a....směřuje do plic."
Naskočila mi husí kůže:,,Kolik času mám?"
,,S jistotou to nemohu říct." řekl doktor sklesle. ,,Mohl byste podstoupit chemoterapii, ale...s vaším druhem rakoviny vám chemoterapie jen dá o něco více času."
Bylo mi hrozně. Hlava mě bolela a myslel jsem, že to psychicky nezvládnu.

Doma už na mě čekala Jesica.
,,Ahoj zlato."políbila mě. ,,Jak bylo v práci?"
Neodpověděl jsem. Šel jsem na zahradu. Vzal jsem do ruky kytaru. Chtěl jsem si zazpívat Fall, ale jakmile jsem otevřel pusu a vydal ze sebe tón, rozbolela mě hlava tolik, že jsem jen klesl čelem na kytaru a cítil slzy, které mi padaly po tvářích.
Ucítil jsem ruce, které se mi ovinuly kolem ramen:,,Co se děje Justine?"
Nadechl jsem se:,,Jess já....lhal jsem ti."
Nepodíval jsem se jí ani do obličeje, stále jsem měl hlavu v dlaních.
,,Nebyl jsem v práci."přiznal jsem. ,,Byl jsem v nemocnici na vyšetření a...doktor mi řekl, že už nemám moc času."
Jasica se rozbrečela. Objal jsem ji.
,,Né!"brečela.
,,Mohl bych podstoupit chemoterapii, ale nezachrání mě to."
Jesica posmrkla:,,Půjdeš na ní?"
,,Ano."přikývl jsem. ,,Ano půjdu."
Jesica mě pevně objala:,,Budu tady s tebou."
,,Já vím."

********

Po několika chemoterapiích se dostavily známky. Začali mi padat vlasy a zvracel jsem. Věděl jsem, že je čas to říct mým Beliebers.
,,Ahoj Ellen tady Justin. Máš na zítra volno na show? Slibuju, že to bude bomba."

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat