,,Ahoj Justine!"

1K 70 3
                                    

Z pohledu Caitlin:

Hned ráno nás čekala další zkouška. Jo, bylo toho moc, ale co jsem mohal čekat?

Když jsme s Jenny procházeli jídelnou, spatřila jsem Justina. Jakmile i on zaměřil můj pohled, usmál se na mě a zamířil směrem k nám.

,,Tohle ti dlužím."řekl a dal mi do ruky lahev "Spritu".

,,D-Díky," vykoktala jsem, ,,Ale tos nemusel."

,,Nemusel, ale chtěl jsem."mrknul a zmizel.

Všechno bylo ještě zvláštnější než na začátku. Najednou byl milý a v mých očích i obětavý.

,,Co-to-bylo?"vykulila oči Jenny jako přikovaná k zemi.

,,Ehm....že by Justin Bieber?"odpověděla jsem žertem.

,,Ne, já myslím ty slova!"nenechala se odbít.

,,Prostě mi dal "Sprite" za ten včerejšek, stačí? Pojď, jdeme jíst."

Jenny už nic neříkala a společně jsme si šli konečně dát tu naši vytouženou snídani.

Z pohledu Justina:

Když jsem odešel z jídelny, na displeji mého mobilu zářilo:

1 nová sms

Co? Otevřel jsem zprávu. Byla od Seleny.

Dobré ráno :-) čekám venku...zlato :-***

To si snad ze mě dneska všichni dělají prdel, ne? Nejdřív Scooter a jeho slavné "Dneska budeme zkoušet o hodinu dýl" a teď Selena se svím "zlatem"? Tak tohle ani Bieber nerozdejchá lidi.

Nicméně ať jsem chtěl nebo ne, nemohl jsem tam Selenu nechat a šel jsem k hlavním dveřím. Jo, stála tam a jakmile mě spatřila, rty se jí roztáhly do širokého úsměvu:,,Ahoj Justine."

Mr.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat