Z pohledu Caitlin:
Už týden trénujeme choreografii na koncert. Pořád nemůžu uvěřit tomu, co Austin udělal. Proč? Copak jse m byla tak špatná?
Často si píšu s Jenny. Prý je to v Thajsku úžasné a Justin je hotový poklad. Však jsem i já sama viděla jejich fotky na titulkách mnoha časopisů.
Poslední dobou se cítím sama. Nemít vedle sebe tak super kámoše jako je Justin, asi by to bylo dost zlý. Zítra je koncert....
Druhý den:
Z pohledu Justina:
Zjistil jsem, že Sel se chystá přijít na ten můj dnešní koncert. Přece za ní nepřijdu s prázdnou a tak jsem se rozhodl, že jí zajedu před koncertem ještě rychle koupit květiny.
Silnice vypadala vylidněně a to zvlášť kvůli koncertu. Ještě že mají v Praze tolik květinářství.
Žena, co stála za pultem do mě něco začala valit takovým, uchu milým jazykem. Jediné, čemu jsem rozuměl bylo "Justin Bieber".
Koupil jsem Sel velkou náruč růží a vydal se zpátky ke svému dokonalému autíčku. Silnice vypadala stejně jako předtím a vzhledem k tomu, že se blížil koncert, musel jsem přidat. A najednou jsem v té tmě zahlédl dvě světla. Kurva, já jedu v protisměru! A pak už se ozvali jen zvuky pneumatik-naboural jsem. Hned potom jsem ucítil silnou bolest a omdlel jsem.
Z pohledu Caitlin:
Kde je Justin? Koncert už měl dávno začít a on nikde.
Z pohledu Scootera:
Justin mi vůbec nebral telefon. Měl jsem o něj strach a tak jsem volal snad padesátkrát. O deset minut později mi někdo zavolal, že měl Justin nehodu. Musel jsem všem oznámit, že se koncert odkládá. Beliebers samozdřejmě měli o Justina strach a tanečníci byli nervózní.
Z pohledu Caitlin:
Poté, co nás Scooter poslal na pokoje jsem si zapnula televizi.
Slavný popový zpěvák Justin Bieber utrpěl před hodinou vážnou autonehodu. Jeho zdraví je v kritickém stavu. Ohrožení na životě nelze odepsat. O dalších informacích vás budeme informovat.